انتخاب رشته دکتری روانشناسی

کارنامه و رتبه قبولی دکتری روانشناسی 99

کارنامه و رتبه قبولی دکتری روانشناسی 98

کارنامه و رتبه قبولی دکتری روانشناسی 99

به منظور تجزیه و تحلیل کارنامه و رتبه قبولی دکتری روانشناسی 9 ، در این بخش کارنامه و رتبه دکتری سراسری روانشناسی سال های گذشته قرار داده شده است. روانشناسی رشته ای کاملا کاربردی می باشد و نحوه درک کردن محیط به وسیله انسان را بررسی می کند. با توجه به نوع و روش های زندگی در جامعه امروزی و تغییر نحوه زندگی و دید افراد به زندگی افراد جامعه باید برای حل مسائل و مشکلات خود به روانشناس مراجعه کنند و در تصمیمات مهم زندگی مانند ازدواج و انتخاب رشته تحصیلی و غیره از آن ها کمک بگیرند. همچنین در مدارس و دانشگاه ها وجود یک روانشناس برای مشاوره در زمینه های تحصیلی و مسائل خانوادگی و عاطفی دانش آموزان و دانشجویان الزامی است. بنابراین می توان گفت در چند سال آینده وجود روانشناسان در گرایش های مختلف در کشور بسیار ضروری به نظر می رسد. امروزه روانشناسیی تقریباٌ در تمام مراحل زندگی ما نقش دارد و هر چقدر که زندگی مردم پیچیده تر می شود نقش مهم روانشناسی در حل مسائل پیچیده زندگی نیز بیش تر احساس می گردد. در ابتدا بهتر است کمی رشته روانشناسی را خدمت شما دوستان معرفی نماییم.

آشنایی مختصر با رشته روانشناسی

رشته روانشناسی دارای آینده شغلی خوبی است. دانشجویانی که در رشته روانشناسی تحصیل می کنند باید به دروس زیست شناسی و شیمی مسلط باشند. همچنین دانشجویان رشته روانشناسی تا حدی در درس آمار و درس ریاضی و درس زبان انگلیسی تسلط داشته باشند. همچنین دانشجویان رشته روانشناسی همیشه باید با دقت بیشتری به جامعه و افراد جامعه نگاه کنند تا بتوانند توانایی درک کردن رفتارهای افراد مختلف را داشته باشند. روانشناسی دارای گرایش های متفاوتی از قبیل روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، روانشناسی رشد، زیست روانشناسی، روانسنجی و غیره می باشد. در روانشناسی بالینی روانشناس مشکلات روانی بیماران را مانند اضطراب، افسردگی و غیره را تشخیص می دهد و به درمان آن ها می پردازد و روش هایی را هم برای پیشگیری از مشکلات روانی به بیمار توصیه می کند. دانش آموختگان رشته روانشناسی بالینی می توانند تحت عنوان روانکاو، مددکار و مشاغل دیگر جهت تشخیص ناهنجاری های رفتاری افراد و درمان آن ها مشغول کار شوند. در روانشناسی صنعتی و سازمانی روانشناس روش های رفتار یا برخورد با دیگران در محیط کار و نحوه انجام کارها برای بازدهی بیشتر در محیط کار و در روانشناسی عمومی کلیات روانشناسی را مطالعه می کند. دانش آموختگان رشته روانشناسی عمومی می توانند در کلینیک های روان پزشکی، مؤسسات عمومی و غیره جهت درمان اختلالات روانی افراد مشغول کار شوند.

رتبه قبولی دکتری رشته روانشناسی

حتماٌ در جریان این موضوع قرار دارید که اطلاع از رتبه های کسب شده به وسیله افراد شرکت کننده در کنکور دکتری رشته روانشناسی می تواند اثر خوبی در انتخاب رشته شما در دکتری روانشناسی داشته باشد. با توجه به توضیحات داده شده در این قسمت ما تصمیم گرفتیم برای آنالیز کارنامه و رتبه قبولی دکتری روانشناسی 99 ، شماری از رتبه های داوطلبان در سال های گذشته را مورد بررسی قرار دهیم. جهت اطلاع دقیق از رتبه های داوطلبان دکتری روانشناسی در سال گذشته و سال های قبل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رتبه 290
تخصصی43
زبان4
استعداد25
نمره
رتبه 541
تخصصی38
زبان11
استعداد12
نمره
رتبه 41
تخصصی58.75
زبان27.78
استعداد10
نمره5556
رتبه 167
تخصصی43.33
زبان46.67
استعداد13.33
نمره
رتبه 7
تخصصی72
زبان30
استعداد6
نمره
رتبه 39
تخصصی52
زبان34
استعداد36
نمره

 

در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری روانشناسی 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری روانشناسی بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری روانشناسی 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *