کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت






کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از معتبرترین و به نام ترین دانشگاه های احداث شده در کشورمان ایران، رتبه بالایی را از جهت سطح علمی از آن خود کرده است. این دانشگاه برتر در سال 1361 به دست مسئولین امر تأسیس گردید و از آن سال تاکنون مؤفقیت های بسیاری را در زمینه های مختلف علمی کسب کرده است. همان گونه که در جریان هستید، دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر مقطع کارشناسی در دوره کاردانی آن هم در هر دو مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته پذیرش دارد. ازجمله رشته هایی که با استقبال و اقبال زیادی در این دانشگاه مواجه شده رشته مدیریت است که در هر دو مقطع ناپیوسته و پیوسته اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کند. در این مقاله، به بحث در مورد کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت برای شما دوستان گرامی می پردازیم. در صورتی که شما نیز از جمله متقاضیان تحصیل در کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت هستید، ما را در این مقاله همراهی کنید.

نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت بر طبق سوابق تحصیلی افراد است و ملاک مهم معدل دیپلم متقاضیان می باشد. در نتیجه، هر چه معدل دیپلم شما دوستان بالاتر باشد، احتمال قبولی شما در کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت و در دانشگاه های برتر ایران بالاتر می رود.

شرایط پذیرش کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت

جهت پذیرش در کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت ، برخورداری از یکی از گواهی نامه های کار و دانش و فنی و حرفه ای و یا دیپلم چهار ساله متوسطه نظام قدیم و یا جدید ضرورت اساسی دارد. دقت داشته باشید که تمامی دیپلمه های فنی و حرفه ای و کار و دانش تنها مجاز به انتخاب رشته مرتبط با نوع دیپلم خود هستند. اما داوطلبان دارای دیپلم نظری در صورت غیر مرتبط بودن مدرک دیپلم با رشته انتخابی لزوماً باید 12 واحد پیش نیاز را بر طبق صلاح دید دانشگاه بگذرانند.

شرایط پذیرش کاردانی ناپیوسته آزاد مدیریت

متقاضیانی که قصد پذیرش در کاردانی ناپیوسته آزاد مدیریت را دارند، لزوماً باید مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید و یا مدرک دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه را داشته باشند. به عبارت دیگر، دیپلمه های کار و دانش و یا فنی و حرفه ای فاقد مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی به هیچ وجه مجاز به ثبت نام در کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت نیستند. به منظور پذیرش در کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت (چه در مقطع پیوسته و چه ناپیوسته)، وجود کارت معافیت موقت و دائم و یا کارت پایان خدمت، ضرورت دارد. جهت اطلاع از تمامی قوانین و مقررات معافیت تحصیلی می توانید دفترچه را با دقت مورد مطالعه قرار دهید، یا با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی مدیریت آزاد

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت به شکل اینترنتی و در سایت معروف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می پذیرد. تمامی داوطلبین واجد شرایط لزوماً باید در زمان تعیین شده جهت ثبت نام به این سایت مراجه کرده و ثبت نام خود را در کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت صورت دهند. نکته مهم این است که، خرید کارت اعتباری به قیمت 38000 تومان جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت ضرورت دارد. هر داوطلب، پس از خرید کارت اعتباری مورد نظر و دریافت کلمه عبور باید فرم ثبت نامی را تکمیل و انتخاب رشته خود را در کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت انجام دهد. دریافت رسید ثبت نام در پایان کار فراموش نشود.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور مدیریت آزاد

تاریخ ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت در سال تحصیلی 98 هنوز مشخص نشده و بنابراین نمی توان نظر قطعی در این مورد اعلام کرد. اما با توجه به سال های گذشته ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت در ماه مرداد و یا شهریور سال آینده انجام می پذیرد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور آزاد 97 بزنید. 

اگر سوالی در زمینه کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *