آیدانیتو > کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98
کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98

آخرین اخبار در زمینه دانشگاه های فراگیر پیام نور : در سال 99 ارشد فراگیر پیام نور حذف شده است

با توجه به آخرین اخبار رسمی جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز 4 مرداد سال 99، به تصویب رسیده است که پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور متوقف و لغو شده است. البته در سال های گذشته قانون لغو فراگیر در دوره های کارشناسی و دکتری نیز اعمال شده بود که با احتساب این خبر در مقطع کارشناسی ارشد، در حال حاضر امکان شرکت در فراگیر هیچ مقطعی وجود ندارد. در ادامه به بررسی دانشگاه های فراگیر پیام نور می پردازیم که البته با حساب اینکه امکان ادامه تحصیل به شیوه فراگیر در حال حاضر وجود ندارد، این مقاله فقط به منظور آشنایی شما عزیزان با این شیوه در سال های گذشته تدوین شده است.

کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور

همان طور که در جریان هستید دانشگاه پیام نور هر ساله به شکل فراگیر اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد می کند. آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به وسیله سازمان سنجش برگزار می شود و تمامی داوطلبانی که به عنوان دانش پذیر در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کرده اند امکان حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارند. از آنجایی که، شرکت و حضور در جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور مستلزم اطلاع از زمان برگزاری آزمون، محل برگزاری آزمون و شماره داوطلبی است کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای این قبیل افراد صادر می گردد. به همین جهت، تمام متقاضیانی که تا پیش از این ثبت نام اولیه خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده اند، ملزم به دریافت کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور هستند.

در این مقاله، به مبحث جزئیات، نحوه و زمان دریافت کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی جامع و کامل را در رابطه با کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور به دست آورید.

زمان دریافت کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور

تمامی داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کامل کردن فرم ثبت نام علاقه مندی خود را جهت شرکت و حضور در این آزمون مهم و سرنوشت ساز اعلام کرده اند، باید در تاریخ 20 آذرماه سال 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور

تمامی متقاضیان شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور جهت دریافت کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور پس از ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور باید از طریق منوی سمت راست سایت سنجش پیام نور را انتخاب و سپس بر روی لینک اخذ کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 کلیک نمایید. بعد از وارد کردن اطلاعات ثبت نام کارت آزمون به نمایش در می آید و همه متقاضیان امکان چاپ آن را دارند. باید بگوییم که بعد از فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 هر داوطلب به چهار روش می تواند کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور خود را مشاهده کند. این چهار روش به قرار زیر است.

  • جستجو مطابق شماره داوطلبی و شماره پرونده
  • جستجو مطابق مشخصات فردی
  • جستجو مطابق کد پیگیری و شماره پرونده
  • جستجو مطابق شماره سریال ثبت نامی فرد

باجه های رفع نقص کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور

در صورتی که هر یک از داوطلبان بعد از دریافت ارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور مغایرتی را در عکس الصاقی به کارتشان و یا بندهای مندرج مرتبط با معلولیت و جنس ملاحظه کردند باید به شکل حضوری جهت رفع این مشکلات اقدام فرمایند. باید بگوییم که باجه های رفع نقص جهت اصلاح این موارد در نظر گرفته شده است که محل و آدرس آن ها در زمان انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان می رسد.

ویرایش اطلاعات کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور

در سال قبل فرصتی جهت ویرایش و اصلاح اطلاعات مندرج در کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور در اختیار تمامی داوطلبان قرار گرفته بود. این اطلاعات مواردی همچون معدل کاردانی، معدل کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی، کد ملی، شماره شناسنامه، سال تولد، نام خانوادگی و نام داوطلب بود. به احتمال زیاد امسال یعنی سال 97 نیز این امکان در اختیار داوطلبان گذاشته می شود.

در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله فراگیر پیام نور بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *