اعلام نتایج آزمون دکتری

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد





 
ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد

پس از برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نتیجه آزمون مذکور به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده می رسد. موضوع بسیار مهم این که انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ها به شکل مستقل از انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد. کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند در زمان از پیش تعیین شده به وسیله مسئولین امر با مراجعه به سایت انتخاب رشته کنکور آزاد می توانند تا سقف 100 کد رشته محل را بدون هیچ مشکلی و با توجه به گروه آزمایشی که در آن شرکت کرده اند در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی وارد نمایند. علاوه بر این ها، دانشگاه آزاد اسلامی امکان ویرایش کد رشته محل های انتخابی را در زمان انتخاب رشته در اختیار تمامی داوطلبان و متقاضیان قرار می دهد.

بدین ترتیب، آن گروه از داوطلبانی که قصد اضافه، حذف و یا تغییر اولویت های انتخابی خود در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند می تواننددر طی زمانی مشخص اقدام به ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد نمایند. علاوه بر این، متقاضیان و داوطلبانی که دارای سهمیه بسیج فعال هستند امکان درج کد رهگیری سهمیه بسیج فعال خود را در زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند. در این مقاله، به بحث در مورد ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ویرایش انتخاب رشته آزاد به دست آورید.

زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد

زمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی چند روز بعد از شروع فرایند انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فرصت اضافه و یا حذف کردن یک رشته محل تحصیلی و یا حتی جابه جا کردن آن ها را در فرم انتخاب رشته در اختیار تمامی داوطلبان خواهان انجام ویرایش انتخاب رشته آزاد قرار خواهد داد. با توجه به این که در حال حاضر هنوز زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آازد اسلامی در سال 1398 مشخص نشده است نمی توان نظر قطعی در رابطه با زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد داد. توصیه می کنیم جهت کسب اطلاع دقیق از زمان انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. به محض مشخص شدن زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته آزاد مقاله پیش رو به روز رسانی می شود.

نحوه ویرایش انتخاب رشته آزاد

کلیه داوطلبان به منظور انجام ویرایش انتخاب رشته آزاد باید در موعد تعیین شده به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند و با طی مراحلی ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند. هر داوطلب، بعد از ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد باید بر روی گزینه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون سراسری کلیک نمایند. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه هر داوطلب با صفحه ای مواجه می شود که باید در آن شناسه دانشگاه آزاد و کد ملی را در فیلدهای تعبیه شده وارد نماید. پس از ثبت اطلاعات صفحه ای باز می شود که کلیه اطلاعات عمومی داوطلب در آن نمایش داده می شود. در این صفحه در سمت راست و بالای صفحه گزینه ویرایش انتخاب رشته را مشاهده می کنید که با انتخاب آن وارد صفحه ای می شوید که می توانید با زدن گزینه ضربدر قرمز در کنار رشته های انتخاب شده آن ها را حذف نمایید و یا با انتخاب واحد دانشگاهی، نام استان و نام رشته اقدام به اضافه کردن کد رشته محل جدید نمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به نتایج نهایی دکتری آزاد بزنید.
اگر سؤالی درباره ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *