مهاجرت به انگلیس

هزینه زندگی در انگلستان






هزینه زندگی در انگلستان

کشور انگلستان به عنوان یکی از جذاب ترین و مورد توجه ترین کشورهای مهاجر پذیر در دنیا به شمار می رود. کشوری که با فراهم بودن امکاناتی همچون بهترین دانشگاه ها و مشاغلی پرآمد امکان هرگونه پیشرفت و موفقیتی را برای افراد و مهاجران فراهم کرده است. در صورتی که شما هم قصد تحصیل و یا اشتغال را در این کشور دارید اطلاع از هزینه زندگی در انگلستان برای شما از ضروریات است. در این مقاله، اشاره ای به هزینه زندگی در انگلستان برای شما دوستان عزیز داریم.

هزینه های زندگی در انگلیس

باید بگوییم که هزینه زندگی در انگلستان بسته به محل سکونت شما در شهرهای مختلف آن می تواند متفاوت باشد. اگر شما به عنوان یک دانشجو قصد زندگی در شهری مانند لندن را دارید، مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری برای گذراندن زندگی نسبت به دیگر شهرهای انگلیس هستید. در ماه مارس 2012 لندن رتبه 25 را در میان گران قیمت ترین شهرهای دنیا برای زندگی به خود اختصاص داد. البته راه هایی نیز برای صرفه جویی در هزینه ها برای شما دوستان گرامی وجود دارد. اما هنوز هم گرانی در شهر لندن بیداد می کند. 

هزینه های مختلف زندگی در انگلستان

در این بخش هزینه زندگی در انگلستان برای موارد مختلف همچون اجاره خانه و غیره را خدمت شما دوستان ارائه می کنیم.

هزینه مالیات شهرداری 

در صورت اقامت در کشور انگلستان، مجبور به پرداخت مبلغی به عنوان مالیات هستید. این مبلغ از طرف دولت انگلستان به صورت سالیانه تعیین می شود. مبلغ پرداختی شما بستگی مستقیمی به محل زندگی و تعداد اعضای خانواده تان دارد. (در صورتی که به تنهایی زندگی می کنید مبلغ کمتری را می پردازید). مالیات پرداختی جهت جمع آوری زباله، نیروی انتظامی و نگهداری از خیابان های کشور انگلستان می شود. مبلغ این مالیات به طور میانگین در حدود 25 پوند یا 40 دلار آمریکا در هر هفته است.

هزینه اجاره خانه

متوسط هزینه اجاره خانه در کشور انگلیس بسته به محل زندگی شما متغیر است. اجاره یک آپارتمان یک تخته در شهر به طور میانگین چیزی معادل 650 پوند یا 1000 دلار برایتان هزینه دارد. اما در صورت اجاره همین آپارتمان در مناطق خارج از شهر باید مبلغی برابر 550 پوند یا 850 دلار بپردازید که به مراتب مجبور به پرداخت پول کمتری هستید..

هزینه تلفن همراه

مسلماً در طول مدت زندگی در انگلستان جهت ارتباط خانواده، دوستان و آشنایان به خرید سیم کارتی با شماره محلی انگلستان نیازدارید. در این کشور، شبکه های تلفن همراه مختلفی وجود داشته که برخی از آن ها ارزان قیمت و بعضی دیگر گران هستند. به عبارت دیگر بسته به سرویس انتخاب خود مجبور به پرداخت مبلغ خاصی هستید.

هزینه های متفرقه زندگی در انگلستان

هزینه های متفرقه زندگی در انگلستان شامل غذا، اینترنت، کتاب، لوازم التحریر، و سایر موارد و خدماتی است که در طول اقامت در انگلیس به آن ها نیاز دارید. حتماً در هر ماه مبلغ مشخصی را جهت مراجعه به پزشک، هزینه های اضافی مدرسه و موارد اضطراری کنار بگذارید.

قیمت اقلام ضروری در انگلستان

در این بخش، به قیمت بخشی از اقلام ضروری در انگلستان اشاره می کنیم:

کالا

قیمت

نام ( 500 گرم)

1.09 پوند

آب ( 1/5 لیتر)

0.94 پوند

شیر ( 1 لیتر )

0.92 پوند

تخم مرغ ( 12 عدد)

2.12 پوند

پنیر محلی ( 1 کیلوگرم )

6.31 پوند

گوجه فرنگی(1 کیلوگرم)

2.30 پوند

سیب زمینی(1 کیلوگرم)

1.21 پوند

پیاز ( 1 کیلوگرم )

1.20 پوند

سیب ( 1 کیلوگرم )

2.1 پوند

پرتقال

2.03 پوند

برنج سفید (1 کیلوگرم )

1.63 پوند

موز (1 کیلوگرم )

1.07 پوند

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هزینه زندگی در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کار در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه هزینه زندگی در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *