آیدانیتو > هتل های توریستی ترکیه
مهاجرت به ترکیه

هتل های توریستی ترکیه






هتل های توریستی ترکیه

کشور ترکیه از جمله جذاب ترین کشورهای دنیا جهت گردش و تفریح است. وجود اماکن تاریخی و تفریحات مختلف تاریخی، تاریخ غنی و غذاهایی معروف در این کشور خود گواهی بر این ادعاست. دیدن جلگه های خشک، مناظری با شکوه و کوه هایی عظیم در ترکیه هر بیننده ای را سر ذوق می آورد. با وجود موارد ذکر شده علاقه و اشتیاق هر گردشگری جهت بازدید از این کشور بیشتر می شود. همان گونه که می دانید سفر به ترکیه به دلیل نزدیکی این کشور به ایران نیازی به اخذ ویزا نداشته و به راحتی و بدون دردسر می توانید سفری لذت بخش به این کشور داشته باشید. از جمله مواردی که قبل از اقدام به سفر باید در نظر بگیرید، اسکان در هتلی زیبا و با امکاناتی عالی در این کشور است که با اقامت در آن بتوانید لحظاتی دل انگیز را تجربه کنید. در این مقاله، به بحث در مورد هتل های توریستی ترکیه برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی جذاب و مفید را در ارتباط با هتل های توریستی ترکیه به دست آورید.

هتل هیلتون بسفرس در استانبول

هتل هیلتون بسفرس یکی از بهترین و زیباترین هتل های شهر استانبول ترکیه است که در نیمه اروپایی آن قرار دارد. هتلی مشرف به تنگه بسفر که با وجود اتاق هایی دلباز و روشن و تراسی رو به باغ و تنگه اقامتی دلنشین و فرح بخش را برای شما به ارمغان می آورد. سیستم عایق صدا، پنجره هایی بزرگ و حمامی با سنگ های مرمر بسیار زیبا از دیگر جذابیت های بی نظیر هتل هیلتون بسفرس به شمار می روند. رستوران های لبنانی و چینی احداث شده در این هتل با غذاهای خوشمزه و بی نظیرشان توجه هر توریستی را به سمت خود جلب می کنند.

با وجود بوفه صبحانه موجود در رستوان هیلتون بسفرس می توانید تنوعی بی نظیر از طعم ها را تجربه کنید. از دیگر امکانات منحصر به فرد این هتل می توان به حمام ترکی، استخر رو باز و سالن ورزشی شبانه روزی اشاره کرد. باید بگوییم که مسجد آبی، مسجد توپکاپی و مسجد ایاصوفیه در فاصله نزدیکی از هتل هیلتون بسفرس قرار دارند.

هتل دیوان در استانبول

هتل دیوان هتلی در شهر استانبول و در منطقه شیشلی است. محله ای که تعداد بی شماری از هتل های 5 ستاره ای همچون این هتل را در خود جای داده است و با دارا بودن امکاناتی فوق العاده، جایگاهی ویژه در بین گردشگران دارد. در صورتی که قصد سفر کاری به ترکیه را دارید هتل دیوان بهترین گزینه برای شماست. علت این امر دسترسی آسان به دستگاه فکس، اینترنت پر سرعت و اتاق کنفرانس در این هتل است که سفر کاری شما را لذت بخش تر می کنند. پس از یک روز گشت و گذار در استانبول و یا گذراندن یک روز شلوغ کاری می توانید با حضور در حمام ترکی، مرکز اسپا و یا استخر سر پوشیده این هتل آرامش را به خود هدیه کرده و خستگی را از تنتان به در کنید.

هتل ردیسون بلو پرا

هتل ردیسون بلو پرا یکی از مشهورترین هتل های احداث شده در استانبول است که در چند قدمی خیابان استقلال این شهر خودنمایی می کند. از جمله امکانات خاص و عالی این هتل می توان به حمام، تلویزیون، صندوق امانت و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. نشستن در تراس با صفای هتل ردیسون بلو پرا و صرف صبحانه ای شاهانه و مفصل می تواند تجربه ای به یاد ماندنی را برایتان به جا بگذارد.

هتل سلطانیا در استانبول

هتل سلطانیا از جمله زیباترین هتل های ساخته شده در استانبول است که در واقع اقامتگاهی اشرافی برای مسافران محسوب می شود. شاید باور نکنید اما اتاق های این هتل شباهت بسیار زیادی به کاخ های عثمانی دارند. علاوه بر این، رستوران ها، لابی و فضای داخلی هتل سلطانیا با زیبایی چشم نواز و خیره کننده خود در بدو ورود، نظر شما را به خود جلب می کنند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این هتل از جمله ده هتل اول استانبول در رتبه یک توصیه کنندگان است که امکان رزرو قایق و کشتی اختصاصی را نیز برای گردشگران و مهمانانش فراهم نموده است. امکاناتی همچون سالن اسپا، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده و حمام بسیار زیبای ترکی هتل سلطانیا استانبول، اقامتی سرشار از لذت و آرامش را برای شما به بار می آورند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هتل های توریستی ترکیه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ویزای توریستی ترکیه بزنید.

اگر سوالی در زمینه هتل های توریستی ترکیه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *