اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

نتایج کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی






نتایج کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

همان طور که مطلع هستید در حال حاضر تعداد زیادی از داوطلبان به روش بدون کنکور در رشته های مختلف تحصیلی، مشغول به تحصیل هستند. این روش که چند سالی است. به مرحله اجرا رسیده  از استرس داوطلبان و دانشجویان کم کرده است، در سال 97 نیز تعداد زیادی از داوطلبان در این مرحله ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند. یکی از دانشگاه هایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی است.

با توجه به این که داوطلبان زیادی در کارشناسی بدون کنکور ثبت نام کرده اند و در حال حاضر انتظار نتایج را می کشند لازم می دانیم در این مقاله نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را مورد بررسی قرار دهیم و با بیان جزئیات آن داوطلبان عزیز را از زمان و نحوه ی مشاهده ی نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مطلع کنیم، همراه ما باشید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی به احتمال زیاد در دهه سوم اردیبهشت ماه انجام می شود، داوطلبانی که در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی که در بیمه ی مرداد انجام شد شرکت داشتند می توانند در تاریخ گفته شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نتایج اعلام شده را مشاهده کنند. در ادامه ی مقاله کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی شما را با نحوه ی مشاهده نتایج آشنا خواهیم کرد.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

داوطلبان عزیز باید در زمان گفته شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با درج اطلاعات مورد نیاز وارد صفحه اعلام نتایج شوند برای این کار ابتدا به وب سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست نتایج و اطلاعات مربوط به مقطع کارشناسی نمایش داده می شود. بر روی عبارت نتایج نهایی آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال 1397 کلیک کرده و یکی از روش ها را برای مشاهده نتایج انتخاب شود. در روش اول نیاز به شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی خواهید داشت. در روش دوم شماره پرونده، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی مورد نیاز است. درج هر سه گزینه برای مشاهده اجباری است و در صورتی که اطلاعات گفته شده را فراموش کرده اید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ثبت نام حضوری کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

بعد از مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی در صورتی که در رشته مورد نظر خود پذیرفته شده اید برای ثبت نام حضوری در دانشگاه و مؤسسه اقدام کنید، هنگام مراجعه به مؤسسه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را به همراه داشته باشید.

در صورتی که از ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی جا مانده و یا در رشته ی مورد نظر موفق نبوده اید ناامید نباشید می توانید در فرصت های بعدی مانند تکمیل ظرفیت های مؤسسات غیرانتفاعی که در رشته های مختلف ارائه می شود شرکت کنید.

برای اطلاع بیشتر بعد از مطالعه نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مقاله تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی را مطالعه کنید.

همچنین می توانید تمامی سؤالات خود پیرامون کارشناسی بدون کنکور و تکمیل ظرفیت را غیرانتفاعی با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *