آیدانیتو > نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری

نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری






نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری در رشته دلخواه پذیرفته نشده اند فرصت تحصیل در رشته ی مورد نظر را از دست ندادند آن ها می توانستند با شرکت در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی سراسری که در مرداد ماه موقعیتی تازه و ویژه را برای خود به وجود بیاورید، اطلاع از نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری برای این دسته از داوطلبان حائز اهمیت است و بی صبرانه منتظر آن هستند، در مقاله نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری به جزئیات شامل زمان اعلام نتایج، نحوه اعلام نتایج و نحوه مشاهده ی آن اقدامات لازم بعد از اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور برای قبول شدگان و حتی افرادی که پذیرفته نشده اند پرداخته می شود، بنابراین توصیه می کنیم همراه ما باشید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری

در دهه سوم شهریور ماه 1397 نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری در وب سایت سازمان سنجش درج شد و داوطلبانی که در انتظار نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری بودند با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش در تاریخ گفته شده از نتایج خود مطلع می شدند.

اما در ادامه نحوه ی اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری درج شده است.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری

نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری در وب سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org درج خواهد شد و داوطلبان با کلیک بر روی عبارت مربوط و درج اطلاعات خواسته شده می توانند نتایج را مشاهده کنند، داوطلبان عزیز باید با توجه به مهلت در نظر گرفته شده در شروع زمان اعلام نتایج نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش خود اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت نام حضوری بعد از اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری

داوطلبانی که درکارشناسی بدون کنکور سراسری و دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شده اند لازم است در مهلت تعیین شده برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند و ثبت نام خود را نهایی کنند در هنگام مراجعه به دانشگاه و ثبت نام حضوری لازم است تمامی مدارک لازم از جمله مدارک تحصیلی و مدارک شناسایی داوطلب ارائه شود.

تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور سراسری

داوطلبانی که در مرحله پذیرش بدون کنکور کارشناسی موفق نبوده اند می توانند از فرصت تکمیل ظرفیت این دوره استفاده کنند، تکمیل ظرفیت کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در نیمه ی مهر ماه انجام می شود، داوطلبان می توانند در مؤسسات و مراکز غیر انتفاعی و…. به تحصیل بپردازند برای این کار لازم است با در دست داشتن مدارک شناسایی و ثبت نام به مؤسسه مورد نظر مراجعه کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکمیل ظرفیت پیشنهاد می کنیم بعد ازمطالعه مقاله نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری مقاله زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور را مطالعه کنید.

در صورت بروز هر گونه سؤال جهت ورود به دانشگاه از جمله نتایج کارشناسی بدون کنکور سراسری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *