آیدانیتو > نتایج کاردانی فنی
اعلام نتایج کاردانی

نتایج کاردانی فنی

نتایج کاردانی فنی

در این مقاله با موضوع نتایج کاردانی فنی در خدمت شما داوطبینی که مایل به ورود به دانشگاه ها و موسسات فنی حرفه ای هستید، هستیم. امیدواریم بتوانیم در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

کاردانی فنی حرفه ای یکی از راه های ورود به دانشگاه بعد از گرفتن دیپلم است. بسیاری از داوطلبین اقدام به ثبت نام کنکور کاردانی فنی گروه و حال در انتظار اعلام نتایج کاردانی فنی هستند. در این مقاله، سعی کردیم این گروه از داوطلبین را از زمان و نحوه اعلام نتایج کاردانی فنی مطلع کنیم. اگر شما هم مایل هستید اطلاعاتی درباره نتایج کاردانی فنی داشته باشید در این مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج کاردانی فنی

ثبت نام و انتخاب رشته در نیمه اول مردادماه سال 97 به اتمام رسیده است. معمولاً یک ماه زمان برای بررسی و اعلام نتایج در نظر گرفته می شود. زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی فنی هنوز توسط سایت سنجش اعلام نشده است. اما بر اساس روال های سال های قبل نتایج کاردانی فنی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

کارنامه نهایی پذیرش دوره کاردانی نیز در هفته آخر مهر ماه بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

نحوه اعلام نتایج کاردانی فنی

اعلام نتایج کاردانی فنی به مانند سایر مراحل از جمله ثبت نام و انتخاب کد رشته محل، به صورت اینترنتی انجام می شود. نتایج کاردانی فنی حرفه ای از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

شما داوطلبین گرامی می توانید بعد از اعلام نتایج با مراجعه به سایت سنجش وارد قسمت فنی حرفه ای شوید و قبولی خود را مشاهده کنید. برای مشاهده نتیجه شماره پرونده و یا شماره داوطلبی لازم است. بنابراین این شماره ها را نزد خود حفظ کنید. البته شما می توانید نتایج اعلام شده را بر اساس اطلاعات شخصی خود نیز ببینید.

داوطلبینی که موفق به پذیرش در یکی از دانشگاه های فنی حرفه ای شده اند، باید به مؤسسه پذیرفته شده مراجعه و ثبت نام خود را کامل کنند.

ثبت نام حضوری و نهایی کاردانی فنی 

در ابتدا توجه داشته باشید که امکان گرفتن انتقالی و جابجایی بعد از پذیرفته شدن وجود ندارد. همچنین دانشگاه و موسسات هیچ گونه تعهدی در قبال ارایه خوابگاه به پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم ندارند.

پس از پذیرفته شدن و اعلام نتایج در صورتی که جز پذیرفته شدگان هستید باید در زمان مقرر شده به واحد پذیرنده مراجعه کنید و ثبت نام خود را کامل کنید. به این منظور پرینت قبولی خود، مدارک و عکس خود را همراه داشته باشید.

در صورتی که جز پذیرفته شدگان نیستید و یا از محل پذیرش خود راضی نیستید میتوانید در تکمیل ظرفیت کاردانی فنی شرکت کنید و شانس خود را مجددا بیازمایید. پذیرش در دوره تکمیل طرفیت نیز بر اساس سوابق تحصیلی است. شما میتوانید اطلاعات لازم برای شرکت در دوره تکمیل طرفیت را از مشاوران آیدانیتو دریافت کنید.

در صورتی که دسترسی به اینترنت ندارید و یا نمی توانید وارد سایت سنجش شوید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و نتایج خود را از آنها بشنوید، همچنین مشاوران آیدانیتو آماده پاسخ گویی به تمام سؤالات شما نیز هستند.

شما میتوانید مقاله پذیرش کاردانی فنی و حرفه ای 97 را نیز نگاهی بیندازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *