آیدانیتو > نتایج دکتری وزارت بهداشت 99
آزمون دکتری وزارت بهداشت

نتایج دکتری وزارت بهداشت 99

 

نتایج دکتری وزارت بهداشت 99

در این مقاله با موضوع نتایج دکتری وزارت بهداشت 99 در خدمت داوطلبان و علاقمندان به تحصیل در مقطع دکتری وزارت بهداشت هستیم. در این مقاله به طور مفصل راجع به اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت 99 صحبت خواهیم کرد. در مقاله نتایج دکتری وزارت بهداشت 99،  مسائلی همچون نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت و اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99، موفقیت در نتایج دکتری وزارت بهداشت 99 و جدول امتیازات مصاحبه و آزمون کتبی دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی … مورد بررسی قرار می گیرد.


نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود. و همان طور که اطلاع دارید، آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 در نیمه دوم اردیبهشت برگزار می شود. داوطلبان دکتری وزارت بهداشت 99 می توانند تا دو روز بعد از درج کلید سؤالات در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به سؤالات آزمون وزارت بهداشت اعتراض خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است آزمون دکتری وزارت بهداشت در 10 شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار خواهد شد. طبق روال سال گذشته انتظار می رود نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در نیمه ی دوم خردادماه (هفته آخر خرداد) اعلام شود.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی شما دوستان عزیز در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

موفقیت در نتایج دکتری وزارت بهداشت 99

داوطلبان دکتری وزارت بهداشت 99 برای موفقیت در اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت به چه نکاتی باید توجه کنند؟
  • به زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت توجه داشته باشید.
  • برای انتخاب رشته به رشته های مرتبط با رشته تحصیلی خود توجه کنید.
  • علاقه مندی به رشته تحصیلی مهم ترین شرط انتخاب رشته می باشد.
  • توجه به بازار کار در آینده در انتخاب رشته مناسب امری ضروری است.
  • انتخاب دانشگاه مورد نظر بر طبق اولویت های شخصی و… وارد کنید.

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته، داوطلبان به مصاحبه دعوت خواهد شد. داوطلبانی که قصد ورود به دکتری وزارت بهداشت دارند، باید بعد از اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت خود را برای مصاحبه آماده کنند.

اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99

همان طور که مطلع هستید داوطلبانی که در نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 که در هفته ی آخر خرداد ماه مشخص خواهد شد، مورد پذیرش قرار گرفته اند به مصاحبه دعوت خواهند شد. زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 در زمان اعلام نتایج آزمون مشخص خواهد شد و حدود دو هفته بعد از برگزاری مصاحبه نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 اعلام خواهد شد. موفقیت در نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 ورود به دانشگاه را به دنبال خواهد داشت. به عبارتی در صورتی که داوطلبان در مصاحبه مورد تایید اساتید مصاحبه کننده قرار نگیرند، از ورود به دانشگاه باز خواهند ماند.
جدول امتیازات مصاحبه و آزمون کتبی دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی به صورت مجزا در جدول زیر مشاهده کنید:

دکتری تخصصی

آزمون کتبی

مصاحبه

50%

50%

مصاحبه دکتری تخصصی

سوابق آموزش – پژوهشی

مصاحبه و سنجش علمی

20%

30%

دکتری پژوهشی

آزمون کتبی

مصاحبه

30%

50%

مصاحبه دکتری تخصصی

سوابق آموزشیمصاحبه علمی

تهیه طرح واره

20%

30%

20%

آیا تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت حذف شده است؟

تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت در طول سال های گذشته برگزار می شد. اما با توجه به اعلام مسئولین مربوطه دیگر شاهد اجرای طرح تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت و ثبت نام داوطلبان در آن نیستیم. البته امکان برگزاری آن در سال های بعد و در آینده وجود دارد. اما نمی توان خبر قطعی در این رابطه داد و همچنان باید منتظر اعلام مسئولین مربوطه درباره برگزاری و یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت بود.

در نهایت پس از بررسی دقیق نتایج دکتری وزارت بهداشت 99 ، به داوطلبان خواهان پذیرش در مقطع دکتری وزارت بهداشت پیشنهاد میکنیم مقاله مواد وضرایب آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 را مطالعه کنند.

اگر سوالی در زمینه نتایج دکتری وزارت بهداشت 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

0 دیدگاه در “نتایج دکتری وزارت بهداشت 99

  1. افسانه گفت:

    نتایج دکتری وزارت بهداشت قسمت دکتری پژوهشی آزمون و مصاحبه جمعا میشه 80 درصد بقیه اش چیه؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مطابق نتایج دکتری وزارت بهداشت ، 80% به آزمون و مصاحبه و 20% به معدل اختصاص خواهد داشت.

  2. سعید گفت:

    سلام
    نحوه اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت به چه صورته؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت حدود یک هفته بعد از اعلام زمان مربوط به انتخاب رشته سراسری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *