آیدانیتو > نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد
بدون کنکور

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درست برعکس چند دوره قبلی با تغییرات اساسی و مهمی همراه بوده است که از مهم ترین آن ها می توان از ایجاد تغییر در شیوه جذب و گزینش داوطلبان نام برد. در حال حاضر، داوطلبان باید جهت ورود به دانشگاه آزاد اسلامی به شکل بدون آزمون اقدام به گزینش حداقل 20 کد رشته از میان رشته های بدون آزمون این دانشگاه نمایند و بعد از طی کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی و همین طور تأیید اطلاعات فردی و ثبت نامی خود رسیدی را از سایت دریافت کنند و آن را تا زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در نزد خود حفظ کنند. در این مقاله، برای متقاضیان و داوطلبانی که در زمان تعیین شده برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام به تکمیل فرم مخصوص انتخاب رشته آزاد کرده اند و در انتظار اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد هستند، به ذکر توضیحاتی در رابطه با نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد می پردازیم.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

در سال گذشته یعنی سال 97 اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در آخرین روزهای شهریور ماه جهت افراد ورودی مهر ماه و اولین دهه از بهمن سال 97 جهت دانشجویان ورودی بهمن انجام شد. پیش بینی ما این است که امسال نیز نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در طول همین زمان در سایت این دانشگاه اعلام گردد. در حال حاضر، هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انتشار نیافته است.

نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد

کلیه داوطلبان جهت مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد خود ملزم به مراجعه به سایت شناخته شده azmoon.net هستند. هر فرد پس از یکی از این موارد را برگزیند و بر روی لینک مربوط به آن ها کلیک کند. هر فرد داوطلب بعد از انتخاب گزینه مورد نظرش با درج شماره شناسنامه و همین طور کد رهگیری ثبت نام به آسانی می تواند نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را ملاحظه نماید.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی بعد از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بر طبق اطلاعیه ای منتشر شده در سایت خود برنامه زمان بندی ثبت نام افراد پذیرفته شده را به اطلاع داوطلبان و متقاضیان می رساند. باید عرض کنیم که در این اطلاعیه مواردی همچون مدارک، نحوه و زمان دقیق ثبت نام هر فرد پذیرفته شده در دانشگاه ذکر می گردد. در سال گذشته یعنی سال 97 برنامه زمان بندی ثبت نام افراد قبول شده پس از اعلام نتایج بدون آزمون آزاد در سایت دانشگاه آزاد در دسترس پذیرفته شدگان قرار گرفت. اگر بخواهیم واضح تر بیان کنیم، افراد پذیرفته شده در رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته ملزم به انجام ثبت نام خود در روزهای هفتم و هشتم مهر ماه، پذیرفته شدگان گروه کاردانی پیوسته در روزهای سوم و چهارم مهر و در آخر پذیرفته شدگان در دوره کارشناسی فرصت داشتند که از تاریخ چهارم مهر الی هفتم مهر نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود اقدامات لازم را انجام دهند. اما در رابطه با افراد ورودی بهمن ماه 97 باید عرض کنیم که پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته به ترتیب در روزهای اول اسفند و 30 بهمن ماه و افراد قبول شده در دوره کاردانی ناپیوسته و پیوسته موظف به ثبت نام در روزهای سه شنبه 30 و دوشنبه 29 بهمن ماه در دانشگاه مورد قبولی خود بودند. البته این داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک ضروری که لیست آن ها در سایت دانشگاه آزاد آورده شده است نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون آزمون آزاد اسلامی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در پایان مقاله نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد پیشنهاد می‌کنیم به مقاله اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 98 هم سر بزنید.
برای کسب آگاهی از جزئیات کامل نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه هایی که رشته ی مورد علاقه تان را ارائه می دهند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *