آیدانیتو > منابع ارشد حقوق خصوصی
منابع حقوق

منابع ارشد حقوق خصوصی






منابع ارشد حقوق خصوصی

رشته حقوق خصوصی، پایه و اساس بسیاری از رشته های مستقل به شمار می رود و جزء قدیمی ترین رشته های علم حقوق محسوب می شود. در معنای عام می توان حقوق خصوصی را این گونه تعریف کرد که این رشته در برگیرنده تمام رشته هایی است که قواعد حقوقی موجود در آن ها تنظیم کننده روابط اشخاص در جامعه با یکدیگر است. در مورد بازار کار گرایش حقوق خصوصی باید گفت که این رشته تحصیلی از بازار کار خوبی در ایران برخوردار است. البته بازار کار حقوق خصوصی از سال های گذشته نیز مناسب بوده است. از جمله دروس مورد تدریس در مقطع ارشد این رشته محبوب می توان به اصول فقه، حقوق مدنی 1 و 2، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، داروری بین الملل، متون حقوقی به زبان خارجی، حقوق تجارت تطبیقی و حقوق فقه اشاره کرد. موضوعات مورد بحث در حوزه حقوق خصوصی در دو دسته حقوق تجارت و حقوق مدنی تقسیم بندی می گردند. باید بگوییم که رشته حقوق خصوصی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در ایران تدریس می گردد. از آنجایی که ممکن است هر یک از شما خوانندگان این مقاله تمایل به شرکت در آزمون ارشد مربوط به این رشته و ادامه تحصیل در آن را داشته باشید. ذکر منابع ارشد حقوق خصوصی را دراین مطلب برخود واجب می دانیم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با منابع ارشد حقوق خصوصی کسب نمایید.

منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

در این بخش، ذکر منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی برای شما می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

نام درس

نام کتاب

مؤلف

مترجم

انتشارات

متون فقه

تحریر الروضه فی شرح اللمعه المشقیه به همراه کتاب فقه استدلالی

آیین دادرسی مدنی

آیین دادرسی مدنی جلد سوم(دوره پیشرفته)دکترشمس-قانون شوراهای حل اختلاف-قانون اجرای احکام مدنی-قانون نحوه اجرای حکومیت های مالی-قانون دیوان عدالت اداری-قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب

قانون تجارت در نظم حقوقی کنونی

مردانی-حاتمی-دمرچیلی

حقوق مدنی

شفعه و وصیت وارث

کاتوزیان

درس هایی از عقود معین 2

کاتوزیان

متون حقوق به زبان (انگلیسی،فرانسه)

Low made simple-Alevel andas

اسماعیل صغیری

نشر میزان

Level law

محمدتقی رفیعی

مجد

words504

Low tents

دکتر گودرز افتخار جهرمی

 

 

منابع ارشد حقوق خصوصی 98

منابع ذکر شده در بالا، از جمله بهترین منابع ارشد حقوق خصوصی به شمار می روند. البته این منابع با توجه به منابع معرفی شده در کنکور ارشد نوشته شده اند و ممکن است در کنکور ارشد خصوصی شاهد ایجاد تغییراتی در منابع ارشد حقوق خصوصی باشیم. جهت اطلاع از منابع ارشد حقوق خصوصی 98 به صورت دقیق می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله به بررسی و تحلیل موضوع منابع ارشد حقوق خصوصی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر و دقیق تر نیز می توانید سری هم به مقاله برنامه ریزی ارشد بزنید.

اگر سوالی در زمینه منابع ارشد حقوق خصوصی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *