آیدانیتو > مصاحبه دکتری کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری 98
مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر-معماری سیستم های کامپیوتری

مصاحبه دکتری کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری 98






مصاحبه دکتری کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری 98

معماری سیستم های کامپیوتری یکی از گرایش های مهندسی کامپیوتر می باشد. این گرایش در دوره های روزانه نوبت دوم و پردیس خودگردان در دانشگاه های سراسری ارائه شد و 4 ظرفیت برای رشته مهندسی کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری 9 وجود داشت. در این مقاله به موضوع مصاحبه دکتری کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری 98 پرداخته ایم.

مصاحبه دکتری معماری سیستم های کامپیوتری سراسری

سهم مصاحبه دکتری در پذیرش دانشگاه ها 50% می باشد. داوطلبان دکتری برای موفقیت و ورود به دانشگاه ها باید از مرحله مصاحبه که از مراحل سخت و حساس ورود به دانشگاه می باشد، عبور کنند. در این مقاله می توانید راه ها و عوامل مؤثر در نتایج مصاحبه را مشاهده کنید. از آنجایی که داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دکتری مهندسی کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری 98، چند برابر ظرفیت دانشگاه ها می باشد، 2 نکته قابل بررسی است:
  1. داوطلبانی که رتبه ی برتر را در مصاحبه کسب کرده اند، به طور قطعی در دانشگاه ها پذیرفته می شوند؟

کسب رتبه تک رقمی و گاهاً برتر، تخمین ورود به دانشگاه های سراسری مدنظر داوطلبان نمی باشد. همان طور که گفته شد، چند برابر ظرفیت دانشگاه ها دعوت به مصاحبه انجام می شود.

بنابراین داوطلبان باید امتیازات مصاحبه را کسب نمایند که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

  1. داوطلبانی که رتبه ی آنچنان بالایی کسب نکرده اند، به پذیرش در مصاحبه امیدوار باشند؟

در صورتی که داوطلبان دکتری مهندسی کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری 98، بتوانند نظر اساتید را به خود جلب کنند و نتیجه مصاحبه را به خوبی رقم بزنند، وارد دانشگاه می شوند.

و اما در ادامه امتیازات مصاحبه را مشاهده می کنید:

در مصاحبه 2 دسته برای امتیازدهی وجود دارد که می توانید درصدهای اختصاص یافته به آن ها را مشاهده کنید:

  1. سوابق آموزشی – پژوهشی

2- مصاحبه علمی – سنجش علمی

سوابق آموزشی – پژوهشی

مصاحبه و سنجش علمی
20%

30%

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به امتیازات آموزشی پژوهشی و مصاحبه و سنجش علمی به مقاله مصاحبه دکتری مراجعه کنید.

زمان مصاحبه دکتری معماری و سیستم های کامپیوتری

زمان مصاحبه دکتری معماری و سیستم های کامپیوتری توسط دانشگاه های دعوت کننده مشخص می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند و تراز و رتبه ی قبولی دانشگاه ها را به دست آورده اند، در تاریخ مشخص شده از جانب دانشگاه های سراسری دعوت به مصاحبه می شوند. داوطلبان عزیز می توانند در چند دانشگاه سراسری که مجاز به مصاحبه شده اند، شرکت داشته باشند. اما باید به تاریخ و زمان مصاحبه دقت کافی کنند.

در صورتی که داوطلبان در تاریخ مشخص شده در مصاحبه حاضر نشوند، به معنی انصراف از مصاحبه تلقی می شود و فرصت مجدد به آنها داده نمی شود.

همان طور که اطلاع دارید، پذیرش و مصاحبه در دانگشاه های سراسری با سخت گیری بیشتری همراه می باشد و داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه های سراسری مورد تأیید اساتید قرار می گیرند، سطح علمی بالایی خواهند داشت.

برای موفقیت در مصاحبه مصاحبه دکتری کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری نیاز است از سؤالات مصاحبه دکتری و عوامل تأثیرگذار به نتیجه مصاحبه و طرز رفتار داوطلبان در اتاق مصاحبه اطلاعات کافی داشته باشید و برای کسب این اطلاعات به مقالات درج شده در آیدانیتو مراجعه کنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری سراسری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *