دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه

مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه






مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه

دانشگاه مراغه به عنوان یکی از دانشگاه های پذیرنده دانشجو در دوره دکتری از میان کلیه متقاضیان و داوطلبان حضور داشته در آزمون مقطع دکتری که رتبه لازم را برای ورود به این دوره تحصیلی کسب کرده اند برای حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه دعوت می کند. از این جهت بحث مقاله پیش رو را به مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه تخصیص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا کلیه اطلاعات مفید و ضروری را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه به دست آورید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه

شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه در گرو آماده کردن شماری از مدارک نیز هست نکته قابل توجه این که تمامی مدارک درخواستی باید تا قبل از مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه به وسیله فرد داوطلب شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه به صورت کامل در سایت بارگزاری کردند. از میان لیست طویل مدارک در نظر گرفته شده برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. ارائه اصل کارت ملی و یا شناسنامه متقاضی جهت مطابقت دادن با مشخصات اطلاعات ارسال شده از طرف سازمان تحویل کارنامه و یا اصل مدرک کاردانی در صورتی که فرد مقطع کارشناسی را به صورت ناپیوسته گذرانده باشد تنها دو مورد از مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه است. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ارسال مدارک مصاحبه دکتری مراغه

کلیه افراد معرفی شده باید مدارک درخواستی را برای انجام مراحل مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه با خود به همراه داشته باشند و اسکن آن ها را در قالب فایل JPG و یا PDF در نهایت سه روز پیش از زمان مصاحبه دکتری مراغه به آدرس های ایمیل اعلام شده ارسال کنند. در زیر شماری از این آدرس های ایمیل معرفی شده برای ارسال مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه در رشته های مختلف تحصیلی را خدمتتان عنوان می کنیم.

رشته دانشگاهی

آدرس الکترونیکی برای ارسال مدارک

اکروتکنولوژی آکولوژی گیاهان زراعی

[email protected]

حشره شناسی کشاورزی 5091

[email protected]

ریاضی کاربردی 2953

[email protected]

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه

زمان های مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه بر طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور بر طبق جدول آورده شده در زیر است. عدم حضور فرد داوطلب در زمان های اعلام شده به معنی انصراف وی از شرکت در مرحله مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه است. در زیر شماری از زمان های تعیین شده برای شرکت افراد در مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه را خدمتتان عرض می کنیم. برای کسب اطلاع از کلیه تاریخ های مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه در رشته های مختلف تحصیلی دکتری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته تحصیلی

زمان مصاحبه دوره دکتری

مکان برگزاری مصاحبه

ریاضی کاربردی2953

98.4.24-98.4.25-98.4.26

دانشکده علوم پایه گروه ریاضی

ریاضی محض- آنالیز 2860-2912

98.4.24-984.25-98.4.26

دانشکده علوم پایه گروه ریاضی

رشته حشره شناسی کشاورزی 5091

98.4.2

دانشکده کشاورزی گروه گیاه پزشکی

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *