آیدانیتو > مشاوره تلفنی ازدواج
زندگی مشترک

مشاوره تلفنی ازدواج





 

مشاوره تلفنی ازدواج

حتماً بارها شنیده اید که افراد در شرف ازدواج یا نامزدها در مورد مشاوره ازدواج صحبت کنند. خوشبختانه امروزه این نوع خدمات مشاوره ای بیشتر از همیشه شایع شده، جا افتاده و با استقبال زیادی مواجه شده است.
ازدواج و آغاز زندگی مشترک اتفاق بسیار مهم و تأثیرگذاری در زندگی انسان ها است. وقتی تصمیم می گیریم ازدواج کنیم، در واقع تصمیم می گیریم که کیفیت زندگی مان را کاملاً تغییر بدهیم. هر کسی می داند که زندگی متأهلی چقدر با زندگی مجردی متفاوت است. زندگی متأهلی یعنی همراه شدن دو نفر برای همیشه. یعنی بیشتر شدن دغدغه ها و مسئولیت ها. یعنی حالا دیگر فقط خودمان نیستیم و در هر قدمی که بر می داریم، باید شریک زندگی مان را هم در نظر بگیریم.
بسیاری از ما موقع خرید یک ماشین از مشاوره و راهنمایی چندین نفر استفاده می کنیم. پس مشاوره ازدواج نه تنها عجیب نیست بلکه ضروری به نظر می رسد.
در حال حاضر این نوع مشاوره فقط به صورت حضوری ارائه نمی شود و مشاوره تلفنی ازدواج رایگان هم از مهم ترین انواع مشاوره ازدواج هستند.

چرا مشاوره تلفنی ازدواج؟

شاید برای بسیاری از ما این سؤال پیش بیاید که چطور مشاوره تلفنی ازدواج تا این حد با استقبال مواجه شده است؟ در پاسخ به این سؤال می توان گفت که مشاوره تلفنی مزایای بسیاری دارد به همین دلیل مخاطبان آن هر روز بیشتر می شوند.
در زندگی های پر مشغله امروز، بسیاری از ما برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری فرصت نداریم اما می توانیم تلفن را برداریم و با یک مشاور حرفه ای و با تجربه تماس بگیریم.
به علاوه مشاوره تلفنی بسیار کم هزینه تر از مشاوره حضوری است و در مواقع بحرانی که یک اتفاق ناگوار برای کسی پیش می آید، مثلاً از اعتیاد همسرش باخبر می شود و فرصتی برای وقت گرفتن از یک مرکز مشاوره و روانشناختی حضوری ندارد، مشاوره تلفنی بهترین انتخاب است. در ضمن هویت افراد و اطلاعات شخصی در مشاوره تلفنی افشا نمی شود که یک مزیت بزرگ است.

 

به بیانی ساده می توان گفت که مشاوره تلفنی ازدواج فرصتی است تا زنان و مردان در شرف ازدواج، با صرف وقت و هزینه کمتری، تصمیم آگاهانه تری بگیرند.

فواید مشاوره ازدواج تلفنی

اگر بخواهیم در مورد فواید مشاوره ازدواج تلفنی صحبت کنیم، می توانیم مهم ترین مواردی را نام ببریم که در این مشاوره بررسی می شوند:

معیارهای ازدواج

یکی از مهم ترین بخش های مشاوره ازدواج، از هر نوعی که باشد، این است که افراد در مورد معیارهای ازدواج اطلاعات کسب می کنند و از اهمیت آن ها و تأثیرشان بر موفقیت در زندگی مشترک آگاه می شوند. تناسب سنی، فرهنگی، طبقه اقتصادی و اجتماعی، مالی و… از جمله مهم ترین مسائل در ازدواج هستند. نامزدها باید به دور از احساسات و به صورت منطقی بررسی کنند که آیا در موارد گفته شده باهم تفاهم دارند یا نه؟
بررسی اشتراکات و میزان تفاهم همسران یکی از مهم ترین بخش های مشاوره تلفنی ازدواج است.

مواجه شدن با حقایق

وقتی دو نفر، مخصوصاً دو جوانی که خودشان همدیگر را انتخاب کرده اند و عاشق شده اند قصد ازدواج دارند، معمولاً تحت تأثیر احساسات شدید، بسیاری از واقعیت های مهم را نمی بینند و تصور می کنند که عشق برای آغاز زندگی مشترک کافی است.
در مشاوره ازدواج تلفنی فرصتی فراهم می شود تا نگاهی منطقی و غیر احساسی به خودتان، طرف مقابل و زندگی مشترکی که در انتظارتان است داشته باشید و همه ضعف های نامزدتان را ببینید.

یادگیری مهارت های ارتباطی

یکی از مهم ترین عوامل طلاق در ایران، فقر همسران در مهارت های ارتباطی است. زنان و مردان بسیاری در کشور ما نمی دانند که چطور با هم گفت و گو داشته باشند، به همدیگر گوش دهند، با هم همدلی کنند، حل مسئله انجام دهند و مشکلات را بدون دعوا و جدل حل کنند. در نتیجه دچار تعارضات عمیق و جنگ و جدل می شوند.
در مشاوره ازدواج تلفنی مهارت های ارتباطی را یاد می گیرید تا در زندگی مشترک کمتر دچار مشکل شوید.

مشاوره تلفنی ازدواج رایگان در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز مشاوره و آموزش هوشمند است. مشاوران حرفه ای و باتجربه ما در این فضا خدمات با کیفیت و کاربردی ای را به مخاطبان ارائه می دهند. مشاوره تلفنی ازدواج رایگان در آیدانیتو شرایطی دارد.
برای استفاده از این شرایط، مخاطبان آیدانیتو می توانند از طریق تلفن همراه و با شماره 42258-021 تماس بگیرند. وقتی این تماس برای اولین بار برقرار می شود، پنج دقیقه اول تماس کاملاً رایگان است و بابت مشاوره هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
در ادامه مطالعه مقاله معیارهای ازدواج را به شما پیشنهاد می کنیم.
قصد ازدواج دارید؟ مطمئن نیستید که نامزد شما فرد مناسبی برای آغاز یک زندگی مشترک باشد؟ می خواهید خودتان و او را بیشتر بشناسید؟ می خواهید با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید؟ شک دارید؟ به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *