معرفی مدارس نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی شیراز

مدارس نمونه دولتی شیراز

مدارس نمونه دولتی شیراز

مدارس همواره جزء مهم ترین و اصلی ترین نهادها و مراکز تربیتی در جامعه به حساب می آیند. اماکنی مقدس که به منظور رشد بالای روحی و معنوی، استعدادیابی دانش آموزان و کشف توانمندی های آن ها و تربیت و آموزش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در ابعاد مختلفی از جمله دینی، اخلاقی، علمی، آموزشی و اجتماعی تأسیس و هدایت می شوند. از جمله کارکردهای عمومی آموزش و پرورش اجتماعی کردن دانش آموزان این مرز و بوم است.

مفاهیمی همچون تشخص طلبی، خود رهبری، خودکفایتی، استقلال و هویت جویی که در نوع خود نقشی مؤثر در شکل دهی شخصیت اجتماعی کودکان دارند نیز در دوران تحصیل در مدارس شکل می گیرند. در این میان، مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی هستند که نقشی بسیار عالی و مؤثر در تعلیم و تربیت محصلان دارند. مدارسی محبوب و شناخته شده که سطح آموزش در آن ها واقعاً بالاست.

به طوری که خانواده های بسیاری مایل به تحصیل فرزندانشان در آن ها هستند. شهر شیراز نیز یکی از شهرهایی است که دانش آموزان امکان تحصیل در مدارس نمونه دولتی را در آن دارند. به دلیل نیاز دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی این شهر لازم دیدیم که در این مقاله راجع به مدارس نمونه دولتی شیراز صحبتی داشته باشیم.

مدرسه نمونه دولتی شیراز چه مدرسه ای است؟

مدرسه نمونه دولتی شیراز، مدرسه ای است که سعی در گزینش دانش آموزانی باهوش و مستعد دارد. علاوه بر این، معلمانی در این قبیل مدارس استخدام می شوند که بسیار مجرب و کارآمد هستند. امکانات عالی و مناسب مدارس نمونه دولتی شیراز موجب ارتقاء و بالا رفتن سطح آموزش و پرورش در دانش آموزان می شوند. این مدارس به علت شهریه کم تر و کیفیت بالای آموزشی در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی همواره در کنار مدارس تیزهوشان از جمله مدارس خاص و مورد توجه در نزد دانش آموزان و والدین به شمار می روند. اگر سؤالی در رابطه با ثبت نام کتاب درسی دارید میتوانید روی لینک آبی کلیک کنید.

نتایج مدارس نمونه دولتی شیراز

همان طور که مطلع هستید، هر ساله شاهد برگزاری آزمون نمونه دولتی شیراز جهت ورود دانش آموزان دانش آموخته مقطع ششم به هفتم دقیقاً پس از اتمام امتحانات پایان ترم دوم بودیم. آزمونی بسیار مهم که معیاری اساسی برای سنجش دانش آموزان به شمار می آمد و تفاوت هایی چند بین آن و آزمون تیزهوشان به چشم می خورد. کلیه دانش آموزان درسخوان و مستعد فرصت شرکت در این آزمون و سنجش و ارزیابی استعدادها و توانایی های خود را داشتند. نتایج این آزمون مهم در پایه تحصیلی نهم به دهم در سایت azmoon.medu.ir و نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در سایت hoosh.medu.ir به اطلاع داوطلبان می رسد. (سایت نمونه دولتی به اطلاع داوطلبان شرکت کننده می رسید. هر فرد، پس از ورود به این سایت و وارد کردن رمز عبور و نام کاربردی خود به صفحه شخصی خود وارد می شد و با کلیک بر روی قسمت اعلام نتایج می توانستند نتایج خود را مشاهده نماید. اما بر طبق اعلام رسمی مسئولین امر در حال حاضر این آزمون حذف شد و پذیرش داوطلبان تنها به کمک آزمون سنجش هوش مدارس میسر است.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی شیراز

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی شیراز بعد از انتخاب داوطلبان شرکت کننده و به وسیله آزمون سنجش هوش انجام می گیرد. این ثبت نام با ارائه چند مدرک و پرداخت مبلغی مشخص به عنوان شهریه مدرسه همراه است.

لیست مدارس نمونه دولتی شیراز

در آخرین بخش از مقاله پیش رو به ذکر مدارس نمونه دولتی شیراز برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

نام مدرسهنوع مدرسهآدرس
غزالپسرانه دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه1
توحیدپسرانه دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه 2
اندیشهپسرانه دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه 3
رازیپسرانه دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه 4
علاقه اقبال لاهوریدخترانه دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه 4
یاسدخترانه دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه 1
مسیح محیط زادهدخترانه دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه 2
آل محمد (ص)دخترانه- دوره دوم متوسطهشیراز- ناحیه 2
پویشدوره اول متوسطهشیراز- ناحیه 3
اندیشهدوره اول متوسطهشیراز- ناحیه 3

 در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس نمونه دولتی شیراز پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله معرفی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس نمونه دولتی شیراز ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

7 دیدگاه در “مدارس نمونه دولتی شیراز

  1. بهناز گفت:

    سلام ببخشید میزان شهریه مدارس نمونهدولتی و تیزهوشان امسال چقدره؟!؟

  2. ناشناس گفت:

    1

  3. ناشناس گفت:

    0.5

  4. ناشناس گفت:

    2.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *