آیدانیتو > مدارس شاهد شیراز
لیست مدارس شاهد

مدارس شاهد شیراز






مدارس شاهد شیراز

اگر به دنبال مدرسه ای با سطح علمی بالا باشید، حتماً در این میان نام مدارس شاهد را شنیده اید. مدارس شاهد از جمله مدارس برتر هر استان محسوب می شوند و وزارت آموزش و پرورش نیز همراه سعی می کند بهترین معلمان و کارکنان را برای مدارس شاهد انتخاب کند. همان طور که مدارس شاهد در گروه مدارس خاص و ویژه قرار می گیرند، دانش آموزان این مدارس نیز دانش آموزان ویژه و دارای شرایط خاص هستند. شاید شما اطلاعات کافی برای ثبت نام و مدارس شاهد را نداشته باشید و بخواهید وارد مدارس شاهد شوید، در این صورت با ما همراه باشید تا شما را از نحوه ثبت نام در مدارس شاهد شیراز و لیست مدارس شاهد شیراز آشنا کنیم.

تمامی مدارس شاهد از جمله مدارس شاهد شیراز دارای پذیرش با شرایط خاص هستند. مدارس شاهد با هدف تحصیل و پرورش فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد فعالیت می کنند. هر چند دانش آموزانی که دارای شرایط گفته شده نیستند نیز می توانند به مدارس شاهد شیراز راه یابند اما پذیرش آن ها بسته به امتیاز کسب شده است. امتیاز لازم برای تحصیل در مدارس شاهد شیراز تنها شامل معدل و سطح علمی نیست. بلکه علاوه بر آن سکونت در محدوده تعیین شده، تأیید صلاحیت اخلاقی و رفتاری، اعتقاد و رعایت تمامی احکام دینی و شرعی و… نیز مورد بررسی و امتیاز دهی قرار می گیرد.

ثبت نام مدارس شاهد شیراز دارای چندین مرحله است. مرحله نخست پیش ثبت نام در سایت سجا است و در صورتی که امتیاز لازم را در مرحله پیش ثبت نام کسب کنید، وارد مرحله دوم و ثبت نام نهایی می شوید. برای ثبت نام نهایی باید حضوری به مدرسه مراجعه کنید تا در مدرسه برخی از موارد مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

دبستان شاهد شیراز

دوره دبستان به عنوان اولین دوره تحصیلی اهمیت بسیار بالایی دارد. در این دوره کودک با مدرسه، مدرسه رفتن و درس خواندن و نحوه مطالعه آشنا می شود علاقه مندی به تحصیل نیز در حین دوران شکل می گیرد. بنابراین انتخاب یک مدرسه خوب برای مقطع دبستان بسیار مهم است. در اینجا شما را با مدارس شاهد شیراز مقطع دبستان آشنا می کنیم. هر چند که برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نام مدرسه

آدرس

فاطمه زهرا (س)

خ فلسطین

آمنه بنت وهب

بلوار مدرس خیابان جانبازان

لاله ها

خ همت جنوبی کوچه ایمان 4

لیست مدارس راهنمایی شاهد شیراز

یکی دیگر از مقاطعی که شما می توانید برای ورود به مدارس شاهد شیراز اقدام کنید، دوره راهنمایی یا متوسطه اول است. امکان ثبت نام پایه هفتم در مدارس شاهد شیراز وجود دارد به این منظور باید ابتدا در سامانه سجا ثبت نام کنید. اما پایه هشتم، نهم تنها دارای ثبت نام حضوری است. در اینجا چندی از مدارس شاهد شیراز پایه متوسط اول را معرفی می کنیم.

نام مدرسه

آدرس

جنسیت

خوانساری

بلوار سیاحتگر خیابان ایثار جنب مخابرات سلمان فارسی

پسرانه

شاهد 11

35 متری شهرک ولی عصر(عج)

پسرانه

ذوالانوار

خیابان توحید کوچه لشگری

پسرانه

حاج رحیم خالصی

چهاراه هجرت

پسرانه

شاهد 5

پل باغ صفا خیابان فردوسی

دخترانه

امام خامنه ای

بلوار سرداران خ فیجانی

دخترانه

فیض

بلوار ارتش روبروی استادیوم ارتش

دخترانه

دبیرستان دخترانه شاهد شیراز

یکی دیگر از پایه های مدارس شاهد شیراز که در این مقاله معرفی می کنیم، دبیرستان های دخترانه است. در اینجا چندی از دبیرستان های دخترانه شاهد شیراز را معرفی می کنیم.

نام مدرسه

آدرس

علامه امینی

خیابان شمس

قهرمان ایزدی

بلوار زینبیه

شاهد 14

بلوار ابو نصر

برای اطلاع از شرایط ثبت نام با ثبت نام مدارس شاهد آشنا شوید.

اگر قصد ثبت نام در مدارس شاهد شیراز را دارید و اطلاعات کافی برای ثبت نام و انتخاب مدرسه و شرایط ندارید و یا مایل به دریافت مشاوره برای انتخاب مدرسه هستید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



1 دیدگاه در “مدارس شاهد شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *