آیدانیتو > مدارس دولتی اصفهان
معرفی مدارس دولتی

مدارس دولتی اصفهان






مدارس دولتی اصفهان

مدارس همواره به عنوان خانه دوم فرزندان به حساب می آیند. پس از خانواده، مدرسه نقشی بسیار مهم و اثر گذاری را در زندگی اجتماعی فرزندان جامعه عهده دار است. در حقیقت، مدارس از مهم ترین عوامل تربیتی به وجود آورنده تفکر، ارزش های ذهنی و معیارها در کودکان و نوجوانان این سرزمین محسوب می شود. زیرا دانش آموزان اکثر اوقات فعال و زنده خود را در مدرسه سپری می کنند و اگر این امکان مقدس از عهده وظیفه پرورشی و تربیتی خود بر نیاید ممکن است دانش آموز تبدیل به فردی بزهکار و گریزان از جامعه شود. در این میان، گزینش مدرسه ای موفق و خوب همواره از دغدغه های اصلی والدین برای فرزندانشان محسوب می شود. از جمله ویژگی های یک مدرسه خوب می توان به ارتباط دائمی و زنده مدرسه با خانواده فرد دانش آموز، رابطه مطلوب و صمیمی دانش آموز با معلمان، داشتن محیط نشاط آور، با طراوت و زیبا و اهتمام مسئولین مدارس به شکوفایی استعدادهای درونی دانش آموزان اشاره کرد. از جمله مدارس قدیمی و مطرح در ایران مدارس دولتی است. مدارسی که تحصیل در آن ها از سال های پیش تا کنکون مورد استقبال دانش آموزان و خانواده های آن ها بوده است. در این مبحث، قصد بحث در مورد مدارس دولتی اصفهان را داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مدارس دولتی اصفهان به دست آورید.

مدرسه دولتی اصفهان

مدارس دولتی اصفهان از جمله مدارسی هستند که اداره و نظارت بر نحوه عملکرد و فعالیت آن ها بر عهده دولت است. هر یک از دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس دولتی اصفهان به صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هیچ مبلغی به عنوان شهریه می توانند تحصیلات خود را در مقاطع مختلف تحصیلی در این قبیل مدارس ادامه دهند. از جمله شروط در نظر گرفته شده برای تحصیل در مدارس دولتی اصفهان می توان به مواردی همچون نزدیکی مدرسه به محل زندگی و داشتن شرایط سنی عالی و مناسب اشاره کرد.

ثبت نام مدارس دولتی اصفهان

در هر سال تحصیلی و هم زمان با آخرین روزهای سومین ماه از فصل بهار انجام ثبت نام در مدارس مختلف و مراکز آموزشی معتبر و شناخته شده یکی از مسائلی است که ذهن خانواده ها را به خود مشغول می کند. از جمله این مدارس می توان از مدارس دولتی اصفهان نام برد. عملیات ثبت نام حضوری در مدارس دولتی اصفهان مطابق روال هر ساله در آخرین روزهای فصل بهار و بعد از پایان رسیدن امتحان های آخر ترم دانش آموزان پایه های تحصیلی مختلف انجام می پذیرد.

شهریه مدارس دولتی اصفهان

ادامه تحصیل دانش آموزان در مدارس دولتی اصفهان با پرداخت شهریه همراه نیست. اگر مدرسه ای اقدام به دریافت شهریه از دانش آموز نماید، این امر خلاف قوانین محسوب می شود.

لیست مدارس دولتی اصفهان

در این قسمت از مقاله حاضر بنا به ضرورت اسامی تعدادی از مدارس دولتی اصفهان را خدمت شما دوستان ذکر می نماییم.

نام مدرسه

آدرس مدرسه

شماره تماس

ابن سینا

شهرک کاوه-خ ابن سینا-مدرسه ابن سینا

4506820

احمد قضاوی

رهتان-خ شهدا-نبش خ شهیدچمران

7382679

ارشاد

خ آتشگاه-باغ برج

7719036

استقلال

هزارجریب-کوی سپاهان

6733086

المهدی

سپاهانشهر-الوند 2 کوچه اقتدار

6508330

امامت

خ جابر انصاری، 20 متری ابونعیم

4416906

امین الضرب

خ چهار باغ پایین

4458097

آیت الله طالقانی

خ افسر

5543625

بعثت

بهرام آباد

4202638

بهروز

خ هزارجریب –  بهار

6652584

حاج حسن منصوری

خ زینبیه

5511999

 در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس دولتی اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مدارس دولتی بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس دولتی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “مدارس دولتی اصفهان

  1. آیلار گفت:

    سلام دخترمومیخوام برای سال دوم راهنمایی ثبت نام کنم مبلغ ۶۰۰هزارتومن خواستن مگه اموزش وپرورش اعلام نکردن اجباری نیست مدرسه دولتی چقدرهزینه بایدبگیره ایااجباریه ؟چون ثبت نام نمیکنندتاپرداخت نکنم لطفابهم جواب بدیدفرصتی نموده تابازگشایی مدارس محبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *