بدون کنکور, لیست رشته ها کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

در این مقاله به موضوع لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب خواهیم پرداخت. با توجه به رقابتی بدون کنکور همواره استرس و نگرانی داوطلبان برای قبولی در این آزمون از معضلات آنها است که با توجه به پذیرش بدون کنکور، فشار ناشی از رقابت از دوش داوطلبان برداشته شده است. دانشگاه های مختلفی بدون کنکور اقدام به پذیرش و جذب دانشجو در رشته های مختلف می کنند. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی است که در چند سال اخیر بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو کرده است. در مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب شما را با رشته های ارائه شده در یکی از واحدهای پر متقاضی دانشگاه آزاد آشنا خواهیم کرد، جالب است بدانید در رتبه بندی های انجام شده براساس تعداد مقالات و… دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در بین سایر واحدها رتبه 35 را کسب کرده است.

  دانشگاه آزاد تهران غرب در مقطع کارشناسی در سال 97-96 در رشته های زیر دانشجو پذیرفته است.

لیست رشته های تهران غرب
شمارهنام رشته
1حقوق
2مدیریت دولتی
3مدیریت امور گمرکی
4هتلداری
5جهانگردی
6طراحی صنعتی

  همان طور که مشاهده کردید تعداد رشته های ارائه شده بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 6 رشته است. دانشگاه آزاد تهران غرب تنها در دو گروه آزمایشی سوم و چهارم یعنی علوم انسانی و هنر دانشجو می پذیرد:

رشته های بدون کنکور علوم انسانی

  • حقوق
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت گمرکی
  • هتلداری
  • جهانگردی

لیست رشته های هنر

  • طراحی صنعتی

به این نکات توجه کنید

  • داوطلبانی که قصد انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب را دارند، توجه داشته باشند که به دلیل تنوع کم و محدودیت های رشته های ارائه شده، شرط معدل و سوابق تحصیلی اهمیت پیدا می کند.
  • زمان ثبت نام دانشگاه آزاد تهران غرب که همزمان با آن انتخاب رشته هم انجام می شود در نیمسال اول در مردادماها و نیمسال دوم در آذر (یا دی) برگزار می شود. توجه کنید که در نیمسال اول 97-96 (مهرماه) ثبت نام داوطلبان بر اساس زمان و ظرفیت انجام شد اما از نیمسال دوم شرط معدل و سوابق تحصیلی برای پذیرش دانشجویان لحاظ نشد.
  • داوطلبان عزیز توجه کنید تمامی داوطلبان می توانند در گروه آزمایشی علوم انسانی و یا هنر شرکت کنند. اما به تأثیر سوابق تحصیلی که در جدول زیر مشخص شده است، توجه کنید. در جداول زیر ضریب تأثیر معدل در هر گروه آزمایشی و در هر رشته مشخص شده است.

همچنین می‌توانید مقاله لیست رشته های بدون کنکور آزاد را مطالعه نمایید.

نوع دیپلمریاضی فیزیکعلوم تجربیادبیات و علوم انسانیعلوم معارف اسلامیسایر عناوین
مجموعه آموزشی
ریاضی و فنی مهندسی10074.431.431.431.4
علوم تجربی، کشاورزی80.910031.431.431.4
علوم انسانی41.241.210010041.2
هنر10010069.869.869.8
زبان های خارجی100100100100100

  طبق جدول بهترین حالت برای گروه علوم انسانی شرکت داوطلبان با رشته انسانی و علوم معارف اسلامی است و برای گروه آزمایشی هنر داوطلبان با رشته ریاضی و تجربی است. داوطلبان دانشگاه های آزاد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به رشته های ارائه شده در هر دانشگاه های آزاد، بعد از مطالعه  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب به مقالات لیست رشته های سایر واحدها از جمله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پیشوا مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *