کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی, لیست دانشگاه ها کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مواد و متالورژی 98





لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مواد و متالورژی 98

دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی رشته های بسیار متنوعی را ارائه کرده است که تمرکز آموزشی در تمام رشته های بر مهارت آموزی حرفه ای ای دانش آموختگان است تا بتوانند مستقیما جذب بازار کار شوند. این موضوع درباره رشته های فنی این دانشگاه بسیار پررنگ است و به همین دلیل افرادی که حرفه ای آموزی در کنار تحصیل برایشان اهمیت زیادی دارد، دانشگاه علمی کاربردی را برای تحصیل انتخاب می کنند. این مقاله به بررسی و معرفی لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مواد و متالورژی 98 پرداخته ایم که از رشته های فنی و مهارتی پرمخاطب این دانشگاه است.

کاردانی مواد و متالورژی دانشگاه علمی کاربردی

پیش از بررسی لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مواد و متالورژی 98 ، توضیحاتی درباره این رشته ارائه می کنیم تا متقاضیان با ویژگی ها، شرایط، گرایش ها و نحوه پذیرش مواد و متالورژی در دانشگاه جامع علمی کاربردی آشنا شوند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در چهار گروه صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی دسته بندی می شوند. رشته متالورژی در گروه صنعت قرار دارد و دارای دو گرایش آزمون فلزات و ریخته گری است. فارغ التحصیلان کاردانی علمی کاربردی مواد و متالورژی به عنوان کاردان فنی متالورژی شناخته می شوند.

لیست دانشگاه های بدون کنکور علمی کاربردی کاردانی مواد و متالورژی

در آموزش رشته مواد و متالورژی به دلیل اینکه به تجهیزات فنی برای مهارت آموزی داوطلبان نیاز است، مراکز آموزشی محدودی ارائه دهنده‌اش هستند. در ادامه می توانید لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مواد و متالورژی98 که دو گرایش آزمون فلزات و ریخته گری را ارائه می دهند، ملاحظه کند:
  • مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران آذربایجان شرقی
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت فولاد خوزستان
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت لوله سازی اهواز
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ماشین سازی اهواز
  • مرکز آموزش علمی کاربردی بندرعباس 1
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت عمران شهرک های صنعتی اردکان

شرایط پذیرش کاردانی بدون کنکور مواد و متالورژی دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی فقط در دو مقطع کاردانی و کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو جذب می کند. جذب داوطلبان  در هر دو مقطع براساس سوابق تحصیلی انجام می شود. شرط پذیرش بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی این است که متقاضیان دیپلم سه سال دبیرستان نظام جدید (هر سه نوع دیپلم نظری، کار و دانش یا فنی و حرفه ای مورد قبول است) یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم در شاخه نظری یا فنی و حرفه ای داشته باشند. برای رشته ها شرایط اختصاصی برای پذیرش تعیین شده است که در جدول های مربوطه شرایط اختصاصی پذیرش کاملا توضیح داده شده است. افرادی که مشکل خدمت نظام وظیفه داشته باشند ثبت نام نخواهند شد. در پایان مقاله لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مواد و متالورژی 98 خاطرنشان می کنیم پاسخ بسیاری از سوالات خود درباره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را می توانید در مطلب کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98 بیابید. داوطلبان عزیز می توانند درباره رشته مواد و متالورژی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمام سوالات خود را با مشاوران کارآزموده آیدانیتو مطرح کنند. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *