آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی





ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی

روانشناسی از آن دست رشته هایی است که هیچ وقت تقاضا برایش کاهش پیدا نمی کند و روز به روز هم بیشتر می شود. به دلیل داوطلبان زیاد رشته روانشناسی اطلاع از ظرفیت پذیرش این رشته اهمیت زیادی دارد.  چند سالی که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی بدون کنکور در رشته روانشناسی دانشجو می پذیرند که با استقبال قابل توجهی هم مواجه شده است. برای داوطلبان رشته روانشناسی اطلاع از ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مطلبی موضوع ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر داوطلب رشته روانشناسی هستید و درباره ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی سوالی دارید، با ما همراه باشید.

پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی

در آغاز مطلب و به عنوان مقدمه توضیحات کوتاهی درباره رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های غیرانتفاعی ارائه می کنیم. رشته روانشناسی جزو رشته های شناور است. رشته های شناور چه در پذیرش با کنکور و چه در پذیرش بدون کنکور رشته هایی هستند که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی اصلی یعنی ریاضی، تجربی و انسانی می توانند آنها را  برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. پذیرش بدون کنکور کارشناسی روانشناسی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی براساس سوابق تحصیلی است. شایان ذکر است که منظور از سوابق تحصیلی، همان معدل دیپلم است.

دانشگاه های مورد پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی

بهتر است بخش دوم مطلب ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی را با بررسی و معرفی دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرنده کارشناسی بدون کنکور روانشناسی آغاز کنیم و در ادامه به موضوع اصلی یعنی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی بپردازیم. تعداد زیادی از موسسه ها و دانشگاه های غیرانتفاعی در رشته روانشناسی دانشجو می پذیرند که برخی از آنها عبارتند از:

  • موسسه غیرانتفاعی آذرآبادگان تبریز
  • دانشگاه غیرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان
  • موسسه غیرانتفاعی خرد بوشهر
  • دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا مشهد
  • موسسه غیرانتفاعی آرمان رضوی مشهد
  • موسسه غیرانتفاعی بیهقی سبزوار
  • موسسه غیرانتفاعی حکیمان بجنورد
  • موسسه غیرانتفاعی روزبه زنجان
  • موسسه غیرانتفاعی ادیبان گرمسار
  • موسسه غیرانتفاعی برآیند شاهرود
  • موسسه غیرانتفاعی آپادانا شیراز
  • موسسه غیرانتفاعی پیشتازان شیراز
  • دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش قم
  • موسسه غیرانتفاعی آمل

ظرفیت پذیرش بدون کنکور غیرانتفاعی کارشناسی روانشناسی

درباره ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی این توضیح لازم است که بیشترین ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی به داوطلبان گروه انسانی تعلق دارد. ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی در هر یک از موسسه های آموزش عالی و دانشگاه های غیرانتفاعی 36 نفر است. ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی در گروه علوم تجربی 18 نفر و کمترین ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی به گروه آزمایشی ریاضی تعلق دارد که هر دانشگاه  پذیرنده کارشناسی روانشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی از گروه ریاضی فقط 6 نفر را می پذیرد. با توجه به این آمار می توان ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی را حدود  2400 نفر تخمین زد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی بزنید.

اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی و انتخاب رشته و لیست دانشگاه های غیرانتفاعی دارید، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


0 دیدگاه در “ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی

  1. سجاد گفت:

    سلام وقتتون بخیر..من مدرک دیپلم و فوق دیپلم رشته تربیت بدنی دارم معدل هر دو مدرکم بالای 16 هستش میتونم تو رشته روانشناسی بدون آزمون ثبت نام کنم؟؟ زمان ثبت نام تموم شده؟؟ شرایط چطوریه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *