آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, بدون کنکور, تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98





ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های اصلی و معتبر کشور است که در سالهای اخیر پذیرش بدون کنکور را شروع کرده است. یکی از رشته هایی که پذیرش بدون کنکور دارد، رشته حقوق است. ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 نیز برای کسانی که می خواهند این رشته را انتخاب کنند، مهم است.

دانشگاه آزاد ظرفیت پذیرش بالایی دارد و جزو دانشگاه هایی است که دانشجویان زیادی دارند. پذیرش دانشگاه آزاد هم از طریق کنکور و هم بدون کنکور است که خود این موضوع باعث می شود مجموع دانشجویان این دانشگاه بیشتر از سایر دانشگاه ها باشد. ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 نیز نسبتا بالا است.

زمان ثبت نام حقوق بدون کنکور 98

برای ثبت نام حقوق آن هم بدون کنکور باید منتظر اطلاعیه دانشگاه آزاد باشیم تا زمان دقیق ثبت نام اعلام شود. معمولاً ثبت نام بدون کنکور برای ورودی مهر یا همان نیمسال اول در اواسط مردادماه آغاز می شود. دانشگاه آزاد در نیمسال دوم نیز پذیرش برای رشته حقوق را دارد. ثبت نام نیمسال دوم در اواخر آذرماه است.

نحوه ثبت نام حقوق بدون کنکور

برای ثبت نام بدون کنکور حقوق آزاد 98 در زمان اعلام شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. پس از تهیه کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت نام، مراحل ثبت نام را کامل کنید. برای اطلاع از چگونگی روند ثبت نام می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. شما امکان انتخاب 20  کد رشته محل را دارید. برای انتخاب 20 کد رشته محل در رشته حقوق اولویت بندی خود را بر اساس سطح علمی دانشگاه و مسافت در نظر بگیرید. پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته حقوق بر اساس سوابق تحصیلی شماست. بنابراین اطلاعات خود را به درستی وارد کنید زیرا امکان ویرایش وجود ندارد.

ظرفیت پذیرش بدون کنکور حقوق آزاد

در مورد ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 باید بگوییم این ظرفیت مشخص نیست. زیرا دانشگاه آزاد در دفترچه راهنمای خود تعداد پذیرش خود را ثبت نمی کند. تعداد پذیرفته شدگان هر ساله بر اساس ظرفیت دانشگاه ها نیز تغییر می کند. ظرفیت پذیرش هر واحد متفاوت است. در اینجا برخی از واحدهای پذیرنده رشته حقوق را می آوریم. تهران غرب، واحد پردیس، واحد بیرجند، واحد زنجان، واحد بوئین زهرا، واحد قم برای اطلاع از واحدهای پذیرنده رشته حقوق دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 را بخوانید. انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور از حساسیت بالایی برخوردار است. شما می توانید انتخاب رشته حقوق بدون کنکور خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید تا از درستی انتخاب رشته ی خود اطمینان داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *