بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 خواهیم پرداخت. مهم ترین نکته ای که داوطلبان کارشناسی بدون کنکور باید توجه کنند، زمان و شرایط ثبت نام است که در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 به آن پرداخته شده است.

معرفی رشته های مدیریت

رشته های مدیریت کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) در گروه آزمایشی مدیریت و خدمات اجتماعی قرار می گیرند. به عنوان مثال رشته های مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت تجاری سازی، مدیریت کسب و کار – مدیریت بازاریابی بیمه، مدیریت بیمه، مدیریت شعب بانک و … همگی در این گروه قرار می گیرند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 در دو نیمسال انجام می شود. داوطلبانی که ورودی مهرماه خواهند شد، در مردادماه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور علمی کاربردی و داوطلبانی که ورودی بهمن ماه خواهند شد در  آذر یا دی ماه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور علمی کاربردی را انجام خواهند داد. برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام علمی کاربردی با مشاوره تماس بگیرید. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98، به شرایط ثبت نام خواهیم پرداخت.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت در سه مورد بررسی می شود: 1. شرایط عمومی ثبت نام و پذیرش 2. شرایط اختصاصی مقررات نظام وظیفه در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

شرایط عمومی ثبت نام و پذیرش داوطلب

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی
  • ملتزم به احکام عملی اسلام
  • نداشتن عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • اتباع غیر ایرانی – دارا بودن گذرنامه دارای حداقل 6 ماه مجوز اقامت یا دفترچه پناهندگی سیاسی و یا کارت هویت ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در سال 98 و یا آخرین کارت آزمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهارجان خارج وزارت کشور

شرایط اختصاصی ثبت نام و پذیرش داوطلب

  • داشتن مدرک کاردانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش

مقررات وظیفه عمومی ثبت نام و پذیرش داوطلب

بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، داوطلبان مرد لازم است برای ثبت نام و پذیرش در دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور باید از شرایط زیر (یکی از شرایط) برخوردار باشند:
  • داشتن کارت پایان خدمت هوشمند
  • داشتن مکارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، ایثارگران و ….)
  • متولدین سال 46 و قبل از آن، به شرط این که تغییر سن نداده باشند.
  • متولدین سال 54 و قبل از آن که دارای کارت معافیت سنی هستند.
  • مشمولان فارغ التحصیل دوره کاردانی که در سنوات تحصیلی مدرک خود را اخذ و دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت هستند که زمان ثبت نام و پذیرش قبل از تاریخ اعزام به خدمت باشد.
  • دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت هستند که زمان ثبت نام و پذیرش قبل از تاریخ اعزام به خدمت باشد.
  • دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی تا تاریخ 98/3/11 در سنوات تحصیلی دانش آموخته می شوند.
  • مشمولان دارای برگ معافیت موقت هوشمند بدون غیبت (پزشکی، کفالت)

توصیه می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 و یا مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 را مطالعه کنید. اگر سؤالاتی پیرامون انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت 98 و یا مقررات نظام وظیفه دارید، آن را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *