شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 خواهیم پرداخت. رشته برق که به دلیل بازار کار مناسب به پرطرفدارترین رشته گروه ریاضی تبدیل شده است. بنابراین تحصیل در این رشته مهندسی برق آرزو و هدف بسیاری از داوطلبان دانشگاه است. اما خبر خوشی که به داوطلبان داده می شود، شرکت در ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 است که در مقاله پیش رو به زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 می پردازیم، همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 در دو نوبت نیمسال اول و نیمسال دوم  انجام می شود. زمان ثبت نام نیمسال اول در مردادماه (نیمه دوم) انجام می شود و زمان ثبت نام نیمسال دوم در ماه آبان و یا آذر انجام می شود. در حال حاضر زمان ثبت نام نیمسال اول برای داوطلبان نزدیک است. بنابراین بهتر است از شرایط ثبت نام مطلع شوید که در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 به این موضوع پرداخته ایم. شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق به شرایط عمومی، اختصاصی، مقررات نظام وظیفه تقسیم می شود که در دفترچه راهنمای ثبت نام هم به طور کامل توضیح داده شده است، برخی از شرایط مهم ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق در این مبحث ارائه شده است، همراه ما باشید.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از دین های تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، ملزم بودن به احکام عملی اسلام، عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آنها، عدم احراز فساد و عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال از شرایط عمومی لازم برای ثبت نام هستند. داوطلبان اتباع غیر ایرانی باید دارای اقامت قانونی باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق

داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید فنی و حرفه ای، کاردانش و یا نظری، و یا داشتن دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه چهار ساله یا شش ساله نظری و یا فنی و حرفه ای، داشتن شرایط نظام وظیفه عمومی برای مردان از شرایط لازم برای ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 است.

برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی به این نکات توجه کنید

  • تمامی پذیرفته شدگان در مراکز علمی کاربردی تابع قوانین و ضوابط دانشگاه علمی کاربردی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند.
  • هیچ دانشجویی مجاز به تحصیل در دو مقطع و یا دو رشته در مؤسسات دولتی و غیر دولتی نیست.
  • تغییر رشته و انتقالی در نیمسال اول انجام نمی شود.
داوطلبان عزیز توجه کنند که در صورت داشتن غیبت در سربازی (داوطلبان مرد) مجاز به ادامه تحصیل نیستند. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 مقاله لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 مراجعه کنید. در صورتی که سؤالی پیرامون ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 و یا قوانین نظام وظیفه دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *