شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98

تحصیل در رشته زبان انگلیسی متقاضیان بسیاری در میان دانش آموزان رشته های مختلف تحصیلی دارد. علت این موضوع را شاید بتوان کاربردهای مختلف این رشته درنظر گرفت. خوشبختانه امکان ادامه تحصیل تمامی شاخه های زبان انگلیسی (آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی) در این فراهم شده است. با توجه به کاربرد فراوان این رشته در شرکت های دولتی و خصوصی، سازمان ها و ادارات، تمایل افراد به تحصیل دررشته زبان انگلیسی نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. بنابراین، اگر قصد شرکت در فعالیت های تحقیقاتی و یا استخدام به عنوان استاد و مدرس زبان در آموزشگاه ها، دانشگاه و مدارس را دارید، انتخاب رشته مترجمی زبان انگلیسی بهترین گزینه برای شماست. در این مقاله، به بحث در مورد زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 می پردازیم. همچنین، علاوه بر بحث زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 هر سه گرایش زبان انگلیسی مفصلاً توضیح داده شده و دروس تخصصی هر کدام از آن ها نیز نام برده می شوند.

توضیحاتی پیرامون شاخه های زبان انگلیسی و معرفی آن ها

در این قسمت از مطلب مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 هر کدام از شاخه های این مجموعه را به طور کامل خدمت شما دوستان معرفی می نماییم.

شاخه مترجمی زبان انگلیسی

تأکید این شاخه از زبان انگلیسی بر روی ترجمه انواع متن های تخصصی و عمومی است. در واقع، دانشجویان این گرایش پس از اتمام دوران تحصیل، توانایی انجام ترجمه متن های غیر ادبی را کسب می کنند. تمامی شما داوطلبان گرامی می توانید تا دوره دکتری رشته مترجمی زبان انگلیسی به تحصیل در دانشگاه بپردازید.

شاخه آموزش زبان انگلیسی

هدف از ایجاد این گرایش در میان سایر شاخه های زبان انگلیسی یاددهی نحوه آموزش و تدریس زبان انگلیسی به دانشجویان علاقه مند به شغل دبیری و یا استادی این رشته است. در واقع، در این گرایش جذاب و جالب، شیوه های خلاقانه و مؤثر جهت انجام هر چه بهتر تدریس به افراد آموزش داده می شود.

شاخه ادبیات زبان انگلیسی

آشنایی دانشجویان با انواع نقدهای ادبی، ادبیات جدید غرب و کهن از اهداف اساسی و مهم شکل گیری این گرایش زبان انگلیسی است. به علت سر و کار داشتن دانشجویان این گرایش با لغات کاربردی و غیر مصطلح و همین طور متن های سنگین ادبی داشتن حوصله و صبر زیاد در زمان یادگیری آن ها اهمیتی اساسی دارد. بررسی اعصار و قرون و همچنین آثار مشهور و به نام نویسندگان در ردیف موضوعات مطرح شده در گرایش ادبیات زبان انگلیسی هستند.

اسامی برخی از درس های تخصصی آموزش داده شده در گرایش های مختلف رشته انگلیسی

گنجاندن اسامی برخی از درس های تخصصی آموزش داده شده در گرایش های مختلف رشته زبان انگلیسی در این مطلب مربوط به زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 می تواند برای شما دوستان مفید باشد.

برخی درسهای تخصصی گرایش مترجمی زبان انگلیسی

آشنایی با ادبیات معاصر ایران، واژه شناسی، ترجمه متون اقتصادی، ترجمه مکاتبات و اسناد، ترجمه نوار و فیلم، اصول و مبانی نظریه ترجمه، بررسی مقابله ای ساخت جمله، نگارش فارسی

تعدادی از درس های تخصصی شاخه زبان و ادبیات انگلیسی

داستان کوتاه، ترجمه متون ادبی، آشنایی با رمان، مکتب های ادبی، کلیات زبان شناسی، سیری در تاریخ ادبیات انگلیسی، زبان دوم (آلمانی یا فرانسه)، نمایشنامه، اصول و روش نقد ادبی، شعر انگلیسی

شماری از درس های اختصاصی رشته آموزش زبان انگلیسی

خواندن و درک مطلب 1، اصول و فلسفه آموزش و پرورش، دستور و نگارش 1، تهیه مطالب درسی تدریس عملی دبیرستان، گفت و شنود 2، دستور و نگارش 2، روانشناسی تربیتی، مکالمه موضوعی، آوا شناسی

تاریخ و نحوه ثبت نام در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در رشته زبان انگلیسی

اگر قصد ثبت نام بدون کنکور در رشته زبان انگلیسی آن هم در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد را دارید، امکان انتخاب این رشته تحصیلی در ماه پیش رو یعنی مرداد و همچنین دی برایتان وجود دارد. در ابتدا بهتر است نگاهی به دفترچه انتخاب رشته انداخته و با لیست شهرها و واحدهای دانشگاهی ارائه دهنده این رشته تحصیلی آشنا شوید. سپس عملیات ثبت نام در این دوره را پس از وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری دریافت شده از سایت دانشگاه آزاد انجام دهید.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در مقطع کاردانی بدون آزمون گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی

شرط اساسی پذیرش و ثبت نام در دوره کاردانی بدون آزمون گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد، دریافت مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم تا پیش از آغاز ثبت نام در این دوره است. تا پیش از این، معدل فرد در قبولی در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد هیچ تأثیری نداشت. اما به تازگی و طی چند ماه اخیر این موضوع اهمیتی اساسی پیدا کرده و گزینش مطابق این امر انجام می شود. در مقاله حاضر، موضوع زمان و شرایط ثبت نام  کاردانی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 مطرح شد. علاوه بر این مطلب، امکان مشاهده و مطالعه مقاله دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی 98 نیز برایتان وجود دارد. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور  دانشگاه آزاد داشته و یا جهت کسب اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام بدون آزمون کاردانی رشته زبان انگلیسی این دانشگاه با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *