آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی 98
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی 98





زمان و شرایط  ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی 98

رشته دامپزشکی جز آن دسته از رشته هایی است که در سال های اخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. این نیز شاید به علاقه جامعه برای نگهداری از حیوانات خانگی و بهبود بازار کار دامپزشکی برگردد. به هر حال اگر شما مایل به تحصیل در رشته دامپزشکی هستید، بهتر است  بدانید امکان تحصیل در رشته دامپزشکی آزاد بدون کنکور امکان پذیر است. در این مقاله شما را با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی 98 آشنا می کنیم.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی 98 هنوز از طرف سایت دانشگاه آزاد اعلام نشده است. اما طبق روند ثبت نامی و برنامه دانشگاه آزاد این ثبت نام در اواخر مردادماه آغاز می شود.

نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. ثبت نام و انتخاب رشته به صورت همزمان انجام می شود. لازم است بدانید که کاردانی دامپزشکی تنها در دوره ی کاردانی ناپیوسته ارائه می شود. در ادامه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی 98 را شرح می دهیم.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

برای ثبت نام کاردانی دامپزشکی آزاد مثل هر ثبت نام دیگری شرایطی وجود دارد که داوطلبین باید تمامی شرایط را دارا باشند. شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی را در ادامه آورده ایم: 1- اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی 2- نداشتن عناد با جمهوری اسلامی ایران که شامل مبارزه مسلحانه، وابستگی به گروهک های محارب، کمک مالی به گروهک های محارب، تبلیغ ماتریالیسم واریان ساختگی 3- عدم فساد اخلاقی به مانند اعتیاد به مواد مخدر 4- توانایی جسمی متناسب با رشته دامپزشکی 5- رعایت قوانین دانشگاه آزاد 6- عدم منع برای تحصیل داوطلبین ذکور از نظر نظام وظیفه 7- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با دوره کاردانی ناپیوسته که شامل دیپلم کامل نظام قدیم یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی است. توجه داشته باشید که دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که مدرک پیش دانشگاهی ندارند، نمی توانند برای رشته کاردانی دامپزشکی ثبت نام کنند.

نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

پذیرش در دوره کاردانی ناپیوسته دامپزشکی آزاد بر اساس معدل کتبی داوطلبین است.  از آنجایی که داوطلبین با نوع دیپلم متفاوت می توانند در این مرحله شرکت کنند، سوابق تحصیلی بر اساس ضرایب تعیین شده توسط دانشگاه آزاد بر قبولی آنها تأثیر گذار است. این ضرایب برای رشته دامپزشکی در جدول زیر آمده است:
*دیپلم ریاضیدیپلم تجربیدیپلم انسانیدیپلم معارف اسلامی
ضریب تأثیرگذار بر قبولی دامپزشکی80.910031.431.4
  توجه داشته باشید که امکان گرفتن انتقالی و مهمان شدن به واحد دیگر وجود ندارد. بنابراین در انتخاب رشته خود دقت کنید.   پذیرش به صورت متمرکز است و اسامی پذیرفته شدگان در یک مرحله اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان کاردانی بدون کنکور آزاد دامپزشکی

اعلام نتایج پذیرفته شدگان کاردانی ناپیوسته دامپزشکی آزاد در یک مرحله صورت می گیرد. نتایج در اواخر شهریورماه منتشر می شود و از طریق سایت دانشگاه آزاد قابل مشاهده است. برای انتخاب رشته و اطلاع از نکات مهم و قابل توجه در حین انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی بدون کنکور دامپزشکی آزاد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. شما میتوانید مقاله پذیرش بدون کنکور دامپزشکی 98  را نیز مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *