آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان
تکمیل ظرفیت سراسری

زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان






تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه هایی است که اقدام به پذیرش دانشجو به عنوان معلم می کند. پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به صورت نیمه متمرکز انجام می شود. پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به علت عدم تکمیل ظرفیت در خواست تکمیل ظرفیت داده اند. سازمان سنجش با درخواست تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان موافقت کرده است. در ادامه زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را بررسی می کنیم.

زمان آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از 21 آبان ماه آغاز شده است؛ و مهلت یک هفته برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در نظر گرفته شده است. زمان اتمام ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 27 آبان ماه در نظر گرفته شده است.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی دارای شرایط خاصی است. اولین شرط حضور در جلسه آزمون و کسب نمره کل بالای 6500 است. سایر شرایط به شرح زیر است.

  • داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی شرکت کرده اند اما نمره لازم برای قبولی را کسب نکرده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنند.
  • داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده اند اما به علت موارد پزشکی، سن و یا معدل مردود شده اند اجازه شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را ندارند.
  • داوطلبین باید دارای معدل بالای 15 در دوره متوسطه دوم باشند.
  • حداکثر سن برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 22 سال است و افرادی که بالای 22 سال دارند نمی توانند در این مرحله شرکت کنند.
  • داوطلبین باید از سلامت کامل جسمی و روحی برخوردار باشند.
  • افرادی که در رشته های تحصیلی بورسیه و یا دارای شرایط خاص مشغول به تحصیل هستند و یا دارای تعهد خدمت هستند نمی توانند در این مرحله شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را انتخاب نکرده اند برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان باید مبلغ 55000 تومان را پرداخت کنند.

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به سایت سنجش مراجعه کنید. ابتدا جدول رشته محل های ارائه دهنده تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را مطالعه کنید. شما می توانید تا 25 کد رشته محل را انتخاب کنید. ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان و اینترنتی انجام می شود.

نحوه پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان نیز به صورت نیمه متمرکز است. کسانی به عنوان افراد پذیرفته شده در نظر گرفته می شوند که در مصاحبه شرکت و صلاحیت عمومی و تخصصی آنان مورد تأیید آموزش و پرورش قرار بگیرد. همچنین لازم است حد نصاب نمره علمی را نیز کسب کرده باشند. داوطلبانی که در حال حاضر در رشته های متمرکز پذیرفته شده و یا مشغول به تحصیل هستند توجه کنند در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی قبولی آن ها در رشته متمرکز باطل می شود و این افراد تنها می توانند در رشته نیمه متمرکز پذیرفته شده تحصیل کنند.
پیشنهاد میکنیم مقاله شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را نیز مطالعه کنید.
اگر سوالی در زمینه شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان دارید و یا با نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی آشنایی ندارید میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



1 دیدگاه در “زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *