آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور سراسری, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور سراسری

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98

در این مقاله به زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98 خواهیم پرداخت. دوستان عزیزی که به رشته نفت علاقه مند هستند، می توانند با مطالعه مقاله زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98 از شرایط تحصیل در رشته نفت بدون شرکت در کنکور مطلع شوند. ابتدا باید از دانشگاه های ارائه دهنده بدون کنکور نفت مطلع شوید و بعد شرایط هر دوره را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

دانشگاه های سراسری پذیرنده نفت بدون کنکور

دوستان عزیز توجه کنید رشته نفت تنها در برخی از مؤسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور ارائه می شود. بنابراین در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98 به شرایط ثبت نام مؤسسه غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور خواهیم پرداخت. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98 شما را از زمان ثبت نام این دوره مطلع خواهیم کرد؛ همراه ما باشید.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری که به طور همزمان انجام می شود، مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور 98 در بهمن ماه انجام خواهد شد. داوطلبان عزیز که در مردادماه انتخاب رشته کنند، در مهرماه وارد دانشگاه خواهند شد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور نفت سراسری

داوطلبانی که در جلسه آزمون کنکور غایب بوده اند و یا پذیرفته نشده اند، هم مجاز به ثبت نام و شرکت در این دوره می باشند. در ادامه شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو بدون کنکور در دوره های غیر انتفاعی و پیام نور را مشاهده خواهید کرد.

شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش بدون کنکور نفت

  • داوطلبان مرد، از نظر نظام وظیفه مشکلی نداشته باشند.
  • داشتن یکی از مدارک: دیپلم کامل متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم آموزشی متوسطه، مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام جدید آموزشی متوسطه و یا اخذ آن حداکثر تا پایان شهریورماه 98، مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و یا شاغل به تحصیل در دوره کاردانی که حداکثر تا پایان 6/31  فارغ التحصیل شوند، مدرک کاردانی و یا شاغل به تحصیل در دوره کاردانی که حداقل تا 98.06.26 فارغ التحصیل شوند (برای داوطلبان دارای دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش که مدرک پیش دانشگاهی ندارند.)
پذیرش دانشگاه ها و مؤسسات غیر انتفاعی و پیام نور که پذیرنده رشته نفت بدون کنکور هستند به صورت ناحیه ای و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) است. گزینش ناحیه ای به رشته هایی گفته می شود که در اکثر استان ها وجود ندارد ولی در چند استان مجاور هم (یک ناحیه) وجود دارد. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98 به مطالعه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نفت 98 بپردازید تا از سایر دانشگاه های ارائه دهنده نفت مطلع شوید. داوطلبان گرامی می توانند انتخاب رشته بدون کنکور نفت خود را به مشاوران با سابقه و آگاه آیدانیتو بسپارند تا بهترین گزینه تحصیلی را به دست آورند ،همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال پیرامون زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نفت سراسری 98 با مشاوران توانمند آیدانیتو در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *