مشاوره تحصیلی

رشته های دانشگاه افسری

 
رشته های دانشگاه افسری

دانشگاه افسری در میان معتبرترین و شناخته شده ترین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در کشور ما ایران محسوب می شود در میان مهم ترین هدف های شکل گیری ورودی کار آمدن این مرکز دانشگاهی می توان از لزوم وجود داشتن نیروی انسانی پرتوان و متخصص برای داشتن قدرت دفاعی بالا از میان جوانان غیور وطن یاد کرد. خصوصیات بسیار حائز اهمیتی که در عصر حاضر تلاش و کوشش بسیار زیادی برای رسیدن به آن در دانشگاه های افسری ایران انجام می پذیرد. اگر بخواهیم مختصری راجع به تاریخچه راه اندازی و تأسیس دانشگاه افسری در کشور صحبت کنیم باید این را بگوییم که مدرسه نظامی کامران میرزا تنها مدرسه نظامی به شمار می آید که پیش از راه اندازی و تأسیس مدرسه دارالفنون در ایران مشغول به کار و فعالیت شد. ولی بعد از سپری شدن سال های متمادی و بر حسب لزوم وجود افسران جوان و دانشگاه رفته در کشور اسم مدارس سه گانه قشون به دانشکده افسری، دبستان و همچنین دبیرستان تغییر یافت. هر ساله استقبال مردم جامعه علی الخصوص جوانان کشور از تحصیل در دانشگاه افسری افزایش پیدا کرد و در حال حاضر افراد و دانشجویان بسیاری از تحصیل و کسب علم در این دانشگاه استقبال می کنند. در این مقاله، به بحث راجع به رشته های بدون کنکور دانشگاه افسری برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با رشته های دانشگاه افسری به دست آورید.

لیست رشته های دانشگاه های افسری

رشته های دانشگاه افسری موارد مختلف و متنوعی را شامل می شود. در زیر و در جدولی لیست رشته های دانشگاه افسری مختلف را خدمت شما برمی شماریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های دانشگاه افسری از جمله رشته های دانشگاه افسری ارتش و کارشناسی ارشد بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

عنوان رشته و گرایش

دانشگاه افسری

نوع مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم

مهندسی هوافضا- ترافیک هوایی- مهندسی نگهداری و تعمیر هواپیما

دانشگاه افسری شهید ستاری

علوم تجربی- ریاضی فیزیک

مهندسی ناوبری و فرماندهی کشتی- تفنگدار دریایی- مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی

دانشگاه افسری امام خمینی( ره)

علوم تجربی-رشته ریاضی- فیزیک

مهندسی برق( الکترونیک)

دانشگاه افسری فارابی

علوم تجربی- ریاضی فیزیک

رشته های دانشگاه افسری ارتش

سه دانشگاهی که در بالا ذکر کردیم و رشته های تحصیلی مورد تدریس در آن ها را بر شمردیم جزء دانشگاه های افسری ارتش به شمار می روند. از دیگر دانشگاه های افسری ارتش می توان از دانشگاه امام علی یاد کرد که رشته های مختلفی را در گرایش های تحصیلی متعدد در خود جای داده است. برای آشنایی با رشته های دانشگاه افسری ارتش و سایر رشته های معرفی شده در دانشگاه های افسری ارتش با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس بگیرید.

بهترین رشته های دانشگاه افسری

برای هر فرد مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه افسری ارتش موضوع شناخت بهترین رشته های معرفی شده در دانشگاه ها از اهمیتی اساسی برخوردار است. اگر شما هم جزء این افراد هستید برای شناخت از رشته ها علی الخصوص بهترین رشته های دانشگاه افسری را با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی رشته های دانشگاه افسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به آزمون دانشگاه افسری بزنید.
اگر سؤالی درباره رشته های دانشگاه افسری ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *