تکمیل ظرفیت سراسری

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

در 20 شهریور ماه نتایج نهایی پذیرفته شدگان کنکور سراسری اعلام شد. برخی از داوطلبین انتظار محل قبولی دیگری را داشته اند و حال احساس عدم موفقیت و نارضایتی نسبت به کد رشته محل قبول شده خود دارند. این گروه از افراد در انتظار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری هستند تا در صورتی که کد رشته محل مورد نظرشان اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت کرده است، بار دیگر شانس خود را بیازمایند.

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری شامل یک سری رشته محل هایی است که در زمان ثبت نام تمامی قبول شدگان اقدام به ثبت نام نکرده اند و همچنان ظرفیت خالی دارند. دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری تمامی گروه های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را در بر می گیرد. همچنین شما می توانید تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خود گردان و…. را در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری بیابید.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری در بازه زمانی هفته آخر آبان تا هفته اول آذر ماه توسط سایت سنجش منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دقیق دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری هنوز اعلام نشده است، شما برای این که این فرصت مجدد را از دست ندهید، بهتر است در بازه زمانی اعلام شده در انتظار انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری باشید. به این منظور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری برای آن دسته از رشته هایی که پذیرش در آن ها منوط به شرکت در کنکور و کسب رتبه مناسب است، از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org  منتشر خواهد شد. برای دریافت دفترچه به سایت سنحش مراجعه، اطلاعیه ی تکمیل ظرفیت را انتخاب و در پایین صفحه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را دانلود کنید.

مندرجات دفترچه تکمیل ظرفیت

در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، نام رشته محل هایی که همچنان دارای ظرفیت خالی هستند، آمده است. رشته های هر گروه آزمایشی در جدولی جداگانه درجه شده است. شما باید مناسب با گروه آزمایشی خود، به انتخاب رشته محل بپردازید. همچنین ظرفیت پذیرش نیز نوشته شده است، تا شما بتوانید با در نظر گرفتن ظرفیت خالی و فاصله خود با آخرین نفر قبولی، به انتخاب رشته ای درست بپردازید.

ثبت نام در تکمیل ظرفیت

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت شما باید در آزمون سراسری ثبت نام کرده باشید. با وارد کردن کد ورود، به صفحه خود وارد شوید. شما می توانید تا 50 کد رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت، انتخاب کنید. دقت کنید که انتخاب های خود را بر اساس آن چه که قبلاً گفته ایم. ( به مانند علاقه، محل، نوع دوره و….) اولویت بندی کنید.

به منظور اطلاع از چگونگی انتخاب رشته می توانید مقاله تکمیل ظرفیت را نیز مطالعه کنید.

به منظور اطلاع از زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و نحوه انتخاب رشته می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس گرفته و از آن ها راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *