لیست دانشگاه ها کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی






دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی

دانشگاه علمی کاربردی با هدف مهم به وجود آمدن زمینه مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی غیر دولتی و دولتی و همین طور سازمان های مختلف جهت تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده مورد نیاز در بخش های متعدد اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در حدود 27 سال پیش تأسیس شد. تمامی افراد دانش آموخته این دانشگاه دانش و مهارت ضروری جهت پست کاری محوله را به دست می آورند. دانشگاه های علمی کاربردی ایران رشته های تحصیلی بسیار زیادی را در مقاطع مختلف کاردانی به کارشناسی و کاردانی در خود جای داده اند. در این مقاله، به بحث راجع به دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی برای شما دوستان عزیز می پردازیم. علاوه بر ذکر لیست دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی ، به بیان پاره ای توضیحات راجع به جذب و گزینش دانشجویان رشته شیمی و همچنین ظرفیت پذیرش این رشته در این دانشگاه مشهور نیز می پردازیم. 

شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی شیمی

کلیه افراد پذیرفته شده در دانشگاه علمی کاربردی لزوماً باید از قوانین و مقررات این دانشگاه و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبعیت نمایند. همه کارمندان دولت تنها به شرطی امکان ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارند که موافقت نامه رسمی (موافقت نامه ای که مبنی بر حضور آن ها در کلاس های درسی و آزمایشگاه باشند) را از وزارتخانه و یا سازمان مشغول به فعالیت در آن را اخذ کرده باشند.نکته دیگر این است که، گرفتن مهمانی در دانشگاهی دیگر، مرخصی و یا تغییر دادن رشته تحصیلی در اولین ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به هیچ وجه مقدور نیست. 

شرایط پذیرش کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی شیمی

تنها در صورتی می توانید در کاردانی علمی کاربردی شیمی شرکت کنید که مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه را داشته باشید. این موضوع از مهم ترین شرایط پذیرش در مقطع کاردانی رشته تحصیلی شیمی به شمار می رود. علاوه بر این مورد، هر کدام از افراد پذیرفته شده در کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی شیمی باید توانایی جسمانی مناسب با رشته مورد انتخاب خود را داشته باشد و در زمان انتخاب این رشته توجه لازم را به این مسئله مبذول دارد.

ظرفیت پذیرش علمی کاربردی شیمی

راجع به ظرفیت پذیرش دانشگاه های جامع علمی کاربردی شیمی می توان این موضوع را بیان کرد که مرکز آموزش علمی کاربردی صنایع غذایی مراغه و مرکز آموزشی علمی کاربردی شرکت چشمه نوشان خراسان (عالیس) با ظرفیتی برابر با 40 نفر دانشجو، کمترین ظرفیت پذیرش را در رشته کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی- غذایی به خود اختصاص می دهد. اما در مقابل، مراکزی مانند مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت گز سکه (عتیق)، مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت صنعتی مینو و مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی قند کرج با ظرفیت 75 نفر بالاترین ظرفیت پذیرش را در این رشته دارند.

لیست دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی

بخش پایانی مقاله حاضر را به ارائه لیستی از دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی اختصاص داده ایم.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده کاردانی علمی کاربردی شیمی

1

مرکز آموزش علمی کاربردی میناب ( ظرفیت پذیرش شاغلین در این کد رشته محل به داوطلبان بومی استان مربوطه اختصاص دارد)

2

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت، کشاورزی و دامپروری بروجرد

3

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت نان آوران مهروان

4

مرکز آموزش علمی کاربردی صنایع غذایی مینو شرق

5

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت صنعتی مینو

6

مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر

7

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ثمین نان سحر

8

مرکز آموزش علمی کاربردی صنایع غذایی مراغه

9

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت عالی فرد ( سن ایچ)

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 97 بزنید.

اگر سوالی در زمینه دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی شیمی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *