آیدانیتو > دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98
انتخاب رشته دکتری مهندسی مکانیک-مکانیک جامدات

دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98






دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98

دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98 ، شامل ۹ واحد دانشگاهی در چند استان کشور می باشد که در اینجا به آنها اشاره و لیستی از اسامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دارای این کد رشته و گرایش آورده شده است. در این مقاله ابتدا به معرفی کوتاهی درباره ی رشته مهندسی مکانیک گرایش مکانیک جامدات در مقطع دکتری تخصصی می پردازیم و سپس راهنمایی ها در ارتباط با دانشگاه ها یا دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98 ، ارائه خواهیم داد.
رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی در 2 زمینه عمده جامدات و سیالات دسته بندی می شود. رشته مهندسی مکانیک در واقع ثبت ریاضی و فیزیک می باشد و علاقه مندان به این رشته باید در 2 درس ریاضی و فیزیک از مهارت حل مسئله ی بسیار بالایی برخوردار باشند تا در این کد رشته محل پذیرفته شوند.
رشته مهندسی مکانیک در مقاطع بالاتر در حال حاضر در اکثر دانشگاه های کشور ارائه می شود و تا سطح دکترا نیز در کشور فعالیت دارد و از جمله رشته های مهندسی می باشد  که هم در داخل کشور و هم در خارج کشور جزو رشته های پرطرفدار به شمار می آید. همچنین این رشته با دید عامه ی مردم که مربوط به تعمیر خودرو می باشد کاملاً متفاوت است و تنها 1 واحد در مقطع کارشناسی به موضوع خودرو و آن هم در قالب یک کارگاه ارائه می شود.
هدف از آموزش در مقطع مکانیک – مکانیک جامدات تربیت نیروی متخصص، طراح و محقق و یا مدرس در زمینه های: طراحی اجزاء و سیستم های ماشین آلات مختلف مورد نیاز صنایع، مراکز تحقیقاتی و موسسات آموزشی می باشد. فارغ التحصیلان این رشته می توانند قسمتی از نیاز جامعه را در ارتباط با طراحی کاربردی در مهندسی مکانیک در سطح طراحی و تحقیقات در صنایع مربوطه از قبیل کارخانجات ماشین سازی ، پالایشگاه ها ، صنایع اتومبیل سازی ، صنایع هوائی ، وسائل حمل و نقل و سایر صنایع را بر طرف نمایند.

واحدهای پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی جهت اطلاع از اسامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دارای کد رشته مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات می توانند به دفترچه راهنمای موجود در سایت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org مراجعه نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایند. واحد های دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98  به شرحی است که در زیر آورده شده؛

  • واحد اراک
  • واحد اهواز
  • واحد بندرانزلی
  • واحد پرند
  • واحد تاکستان
  • واحد تهران جنوب
  • واحد تهران غرب
  • واحد تهران مرکزی
  • واحد خمینی شهر

همچنین داوطلبان در صورت تمایل به جهت آشنایی بیشتر با هر یک از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به وب سایت اختصاصی هر یک از این واحدها از شرایط اختصاصی پذیرش در مقطع دکتری تخصصی و سایر ضوابط مربوطه در واحد دانشگاهی موردنظر اطلاعات لازم را کسب نمایند.  در ادامه پس از مطلع شدن از شرایط پذیرفته شدن در مقطع دکتری تخصصی مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات دانشگاه آزاد اسلامی 98 داوطلب می تواند با تبعیت از مواد لازم درج شده در وب سایت دانشگاه مربوطه اقدام به انتخاب واحد یا واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش های بعدی نماید.
در این مقاله به بررسی موضوع دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله گرایش های دکتری مهندسی مکانیک بزنید. 
اگر سوالی در زمینه دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *