خرید سربازی

خرید اقساطی سربازی






خرید اقساطی سربازی

سربازی از اقدامات ضروری است که در کشور برای مردان وجود  دارد و اکثریت با این قانون و مدت سربازی و… مخالف هستند و در صدد خرید خدمت، کسری خدمت و… بر می آید. اما نکته ای که مورد توجه است قوانین سخت نظام وظیفه برای مشمولان سربازی است خرید خدمت برای تمامی مشمولین مجاز نیست و تنها قشر اندکی از مشمولین می توانند برای خرید سربازی اقدام کنند. شرایط خرید خدمت در مقالات مرتبط در آیدانیتو به طور مفصل توضیح داده شده است در صورتی که با مطالعه مقاله گفته شده متوجه برخورداری از شرایط خرید خدمت شده اید باید راجع به نحوه ی خرید و میزان مبلغ پرداختی مطلع شوید.

همان طور که گفته شد بسیاری از مردان و پسران که در سن مشمولیت قرار می گیرند از رفتن به سربازی رضایت ندارند و سعی می کنند تا به تعویق انداختن سربازی و یا غیبت از این امر مقدس فاصله بگیرند. اما نکته ای که باید همواره به آن توجه کنند این است . نداشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آن ها محدودیت های زیادی را به همراه دارد به طوری که از داشتن تحصیلات، شغل، مسافرت های خارج از کشور، و… محروم خواهند شد، بنابراین در نهایت اعزام به سربازی و یا معافیت انجام می شود اما راه دیگری نیز وجود دارد که برای مشمولان و سربازان فراری امکان پذیر است با هشت سال غیبت از سربازی امکان خرید خدمت برای آن ها وجود دارد ، در این مقاله خرید اقساطی سربازی را بررسی خواهیم کرد.

فروش اقساطی خدمت سربازی

خوشبختانه فروش اقساطی خدمت سربازی در حال حاضر انجام می شود.
در مقاله ی قیمت خرید سربازی، هزینه هایی که باید از جانب مشمول به نظام وظیفه پرداخت شود، درج شده است، هزینه ی پرداختی با توجه به میزان مدرک تحصیلی مشمولین متفاوت است بنابراین ابتدا به مقاله گفته شده مراجعه کنید و بعد راجع به خرید اقساطی خدمت سربازی اطلاعات لازم را کسب کنید. همان طور که می دانید هزینه خرید خدمت هم نقدی و هم به صورت اقساطی امکان پذیر است. اما خرید اقساطی سربازی دارای ویژگی هایی است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

شرایط خرید اقساطی خدمت سربازی

طبق سخنان سردارد موسی کمالی مشمولین برای خرید اقساطی خدمت سربازی ابتدا باید به دفاتر نظام وظیفه مراجعه کنند و در خواست خرید اقساطی خدمت خود را ثبت کنند. بعد از بررسی های انجام شده از میزان جریمه پرداختن، تحصیلات، وضعیت تأهل و تعداد فرزندان میزان جریمه اعلام می شود.

اما یکی از شرایط خرید اقساطی خدمت سربازی پرداخت یک سوم مبلغ جریمه است و ما بقی با ارائه وام بانکی با کارمزد چهار در صد که در 36 ماه به صورت اقساطی پرداخت می شود. افزایش میزان پرداختن اولیه و کم کردن تعداد اقساط از جمله موضوعاتی است که بین فرد و بانک توافق می شود.

با توجه به مطالب گفته شده خرید اقساطی خدمت سربازی برای مشمولانی که از شرایط مورد نیاز برخوردار هستند وجود دارد.
پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود علاوه بر مقاله ی خرید اقساطی سربازی مقاله ی نحوه خرید سربازی که مراحل خرید خدمت را به طول کامل در بر دارد را مطالعه کنید.

اگر سؤالی راجع به خرید اقساطی سربازی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “خرید اقساطی سربازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *