آیدانیتو > خروج از کشور درمان بیماری مشمولین خدمت
انواع سفر مشمولین, خروج از کشور

خروج از کشور درمان بیماری مشمولین خدمت





خروج از کشور درمان بیماری مشمولین خدمت

در این مقاله به موضوع خروج از کشور درمان بیماری مشمولین خدمت خواهیم پرداخت.

قبل از سن 18 سالگی که افراد به سن مشمولیت نرسیده اند می توانند بدون نیاز به اخذ مجوز به سفرهای خارج از کشور بروند اما با ورود سن مشمولیت و به صورت محدود می توانند از دلایل معلوم و مجاز به خارج از کشور سفر کنند.در صورت عدم اعزام به خدمت و عدم دریافت معافیت یعنی غیبت سربازی امکان استفاده از این طرح برای مشمولین مجاز نمی باشد، یکی از انواع سفر درمان و مداوای بیماری مشمولین خدمت، سفر درمان و مداوای بیماری مشمولین خدمت است، در این مقاله به موضوعاتی نظیر و شرایط و نحوه اخذ مجوز خروج از کشور و مدارک لازم خواهیم پرداخت. بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد خروج از کشور و درمان را دارید با ما همراه باشید.

پیگیری درمان و مداوای بیماری

سفرهایی که به منظور معالجه بیماری مشمولانی که نیاز به مجوز دارند تحت عنوان خروج از کشور درمان بیماری مشمولین خدمت شناخته می شود، البته برای دریافت مجوز با شرایط لازم را داشته باشید. برای اطلاع از شرایط مورد نیاز این سفر به ادامه ی مقاله توجه کنید.

شرایط سفر درمان و مداوای بیماری مشمولین خدمت

مشمولینی که متاسفانه به علت بیماری قصد رفتن به خارج از کشور و درمان و مداوای بیماری خود دارند باید از شرایط مورد نیاز برای اخذ مجوز برخوار باشند در ادامه شرایط مجوز سفر درمان و مداوای بیماری مشمولین خدمت را مشاهده می کنید.

  • اولین و مهم ترین شرط در مجوزهای تمامی سفرها عدم غیبت در سربازی مشمول است، سربازانی که دارای غیبت باشند حتی در هنگام بیماری هم نمی توانند کشور را ترک کنند.
  • تایید شورای عالی پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور و یا شورای عالی پزشکی سازمان وظیفه عمومی ناجا از دیگر شروط اخذ مجوز درمان در خارج از کشور برای مشمولین است.
  • شرایط و میزان طول درمان این دسته از مشمولین قاطع و بدون انعطاف نیست و امکان تهدید وجود دارد.

مدارک مورد نیاز سفرهای درمانی مشمولان

مشمولین خدمت برای این که نتوانسته مجوز خروج از کشور را برای پیگیری و درمان بیماری خود بگیرند باید به شرایط لازم توجه کنند، در صورتی که از شرایط گفته شده برخوردار باشند باید وثیقه و یا ودیعه نقدی به مبلغ 150 میلیوت ریال و یا ضمانت نامه بانکی را ارائه کننده بعد از ارائه وثیقه به موسسه مالی و اعتباری قوامین نیاز است. رسید دریافتی را به مراکز پلیس+10 تحویل دهید.

نحوه دریافت مجوز درمان در خارج از کشور

برای دریافت مجوز درمان در خارج از کشور نیاز است گواهی پزشک معالج و تایید شورای پزشکی وظیفه عمومی محل سکونت و رسید وثیقه گفته شده، گواهی اشتغال به تحصیل، فرم های تکمیل شده را به وظیفه عمومی ارائه دهید و بعد از بررسی و تایید پرونده توسط کارشناس و تکمیل مدارک، مجوز خروج از کشور صادر می شود.

مشمولین عزیز می توانند بعد از مطالعه مقاله خروج از کشور درمان بیماری مشمولین خدمت مقاله ی شرایط خروج از کشور مشمولان غایب را مطالعه کنند.

در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون پیگیری و درمان بیماری در خارج از کشور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *