آیدانیتو > حقوق بدون کنکور آزاد
کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

حقوق بدون کنکور آزاد

حقوق بدون کنکور آزاد

رشته حقوق یکی از رشته های تاپ گروه انسانی است و از طرفی دیگر یکی از رشته های مهم در جامعه محسوب می شود و تأثیر بالایی در زیرساخت های جامعه دارد. در حال حاضر افرادی که علاقه مند به تحصیل در رشته حقوق هستند، می توانند به تحصیل حقوق بدون کنکور آزاد بپردازند. زیرا دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو رشته حقوق بدون نیاز به شرکت در کنکور کرده است.

داوطلبین مجاز به انتخاب رشته حقوق بدون کنکور آزاد

هیچ محدودیتی برای تحصیل در رشته حقوق بدون کنکور آزاد وجود ندارد. این نوع پذیرش برای داوطلبینی که رتبه ی خوبی در کنکور کسب نکرده اند و یا نتوانسته اند در کنکور شرکت کنند و همچنین افرادی که زمان زیادی از اخذ دیپلمشان گذشته است و آمادگی کنکور را ندارند، مناسب است.

زمان ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور آزاد

برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور آزاد باید منتظر باز شدن سایت برای ثبت نام باشید. این ثبت نام حدوداً در اواسط مردادماه آغاز می شود. اما زمان دقیق آن توسط سایت دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد. ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد صورت می گیرد.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته حقوق بدون کنکور آزاد

ثبت نام و انتخاب رشته حقوق همزمان انجام می شود. برای انتخاب رشته حقوق بدون کنکور آزاد شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. در هنگام انتخاب رشته و ثبت نام و ورود اطلاعات بسیار دقت کنید. زیرا امکان ویرایش اطلاعات در ثبت نام بدون کنکور حقوق وجود ندارد.
توجه داشته باشید که هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد خوابگاه ندارند. بنابراین نزدیکی واحد انتخابی به محل سکونت شما از اهمیت بالایی برخورداراست. ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

شرایط ثبت نام بدون کنکور حقوق آزاد

برای ثبت نام حقوق بدون کنکور آزاد نیاز به دارا بودن شرایط خاص و ویژه ای نیست. تمامی افرادی که مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ کرده اند و یا تا آخر شهریورماه موفق به اخذ آن می شوند، می توانند در این دوره ثبت نام کنند. البته توجه داشته باشید که باید شرایط عمومی تحصیل در دانشگاه ها را داشته باشید. این شرایط عبارتند از اعتقاد به دین اسلام یا یکی از دین های کلیمی، مسیحی و زرتشتی، عدم عناد با جمهوری اسلامی و عدم فساد اخلاقی، عدم وجود منع از نظر نظام وظیفه. داوطلبین که جز غایبان نظام وظیفه محسوب می شوند، امکان ثبت نام و تحصیل در رشته حقوق دانشگاه آزاد را ندارند.

برای اطلاع از شرایط نظام وظیفه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دانشگاه های پذیرنده حقوق بدون کنکور آزاد

بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد در رشته حقوق پذیرش بدون کنکور دارند. در اینجا استان هایی که واحد پذیرنده حقوق دارند را نام می بریم: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد.

دانشگاه های پذیرنده حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

استان تهران یکی از شهرهایی است که تعداد داوطلبین زیادی برای تحصیل در رشته حقوق دارد. از این رو برای معرفی بیشتر واحدهای پذیرنده حقوق بدون کنکور آزاد تهران انتخاب کردیم.

واحدهای زیر پذیرنده رشته حقوق بدون کنکور در تهران هستند:
واحد پردیس واحد تهران غرب
واحد رباط کریم واحد پرند
واحد شهریار واحد صباشهر

شما میتوانید مقالهلیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 97 را نیز مطالعه کنید.

در صورتی که هرگونه سؤالی در زمینه حقوق بدون کنکور آزاد و نحوه و زمان انتخاب رشته آن دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین می توانید ثبت نام خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *