آیدانیتو > ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای 1401-1400
مدرسه

ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای 1401-1400

ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای

ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای 1400

در این مقاله به موضوع ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای اشاره خواهیم کرد. دانش آموزان عزیز فنی و حرفه ای در این مقاله با جزئیات ثبت نام کتاب فنی و حرفه ای مانند روش های ثبت نام کتاب، زمان های توزیع کتاب و…..آشنا خواهند شد.

زمان ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای

ثبت نام کتاب های درسی فنی و حرفه ای 1400 از 22 فروردین تا 22 خردادماه انجام می شود، مهلت ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای افزایش یافت و دانش آموزان فنی حرفه ای می توانند تا این تاریخ ثبت نام  را انجام دهند، دانش آموزان عزیز باید در تاریخ گفته شده قبل از اتمام مهلت، اقدام به ثبت نام کتب درسی خود کنند. در ادامه با روش های ثبت نام آشنا خواهید شد.

ثبت نام گروهی کتاب درسی

یکی از روش های ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای، مدارس هستند. دانش آموزان عزیز فنی و حرفه ای می توانند با مراجعه به مدارس ثبت نام کتاب های درسی خود را انجام دهند، مدارس موظف هستند در تاریخ های مشخص شده اقدام به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان کنند و از ارجاع دادن دانش آموزان به کافی نت ها ممنوع است.

ثبت نام انفرادی کتاب درسی

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی  www.irtextbook.ir اقدام به ثبت نام انفرادی نمایند. دانش آموزان در مرحله ثبت نام نیاز به کد ملی و شماره 6 رقمی سریال شناسنامه ی خود خواهند داشت. که به عنوان شناسه کاربری و رمز عبور مورد استفاده قرار میگیرد، دانش آموزان عزیز فی و حرفه ای توجه کنند چه روش گروهی را انتخاب کرده باشند و چه انفرادی باید کتاب های سفارشی خود را از مدرسه محل تحصیل خود دریافت کنند و زمان تحویل کتاب از مدارس در اولین روز سال تحصیلی است، توزیع کتاب از استان به منطقه از تاریخ اوایل مرداد 98 تا حدود اواخر شهریور و از منطقه به مدارس در دهه سوم شهریور انجام می شود. مقاله پرستاری دانشگاه آزاد را مطالعه کنید و اطلاعاتتان را در این زمینه بالا ببرید.

به این نکات توجه کنید

  • دانش آموزان فنی و حرفه ای ، تنها موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی فنی و حرفه ای مطابق با قیمت پشت جلد کتاب هستند که در ثبت سامانه نیز هزینه های قابل پرداخت ذکر شده است بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافی از جانب مدارس و …ممنوع است.
  • مدارس باید ارجاع دادن دانش آموز به کافی نت ها برای ثبت نام کتاب های درسی فنی و حرفه ای پرهیز کنند و در مدت زمان گفته شده برای ثبت نام گروهی کتاب ها اقدام کنند.
  • ثبت سفارش به صورت اینترنتی از طریق وب سایت irtextbook.ir انجام می شود و پرداخت وجه نیز به صورت اینترنتی با تمامی کارت های صادر شده توسط بانک های دولتی و خصوصی و یا مؤسسات اعتباری که عضو شبکه شتاب ، که رمز دوم دارند، انجام میشود.
  • از صحت مشخصات در هنگام ثبت نام اطمینان حاصل کنید ودر صورتی که اطلاعات اشتباه ثبت شده اند،به مدارس محل تحصیل خود مراجعه کنید.
  • اعلام ثبت نام از طریق پیام کوتاه به شماره همراهی که در زمان ثبت نام ارائه کردید،انجام و کد پیگیری 16 رقمی به آن ارسال می شود که نشان دهنره ثبت نام صحیح است.
دانش آموزان عزیز برای اطلاع از ثبت نام کتب درسی کاردانش به مقاله ” ثبت نام کتاب درسی کاردانش ” مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *