آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری آزاد

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

مقطع دکتری از بالاترین مقاطع تحصیلی تکمیلی است که فرد دارای مدرک آن به عنوان دکتر و متخصص حرفه ای در رشته و حوزه خود شناخته می شود. پذیرش در دوره ی دکتری کمی دشوار است و نیازمند این می باشد که فرد فعالیت های پژوهشی و علمی متنوعی انجام داده باشد. با این شرایط چه باید کرد؟ دانشگاه آزاد در مقطع دکتری بدون آزمون، دانشجو می پذیرد و شما می توانید بدون آنکه پشت سد کنکور بمانید، وارد دکتری شوید. مسئله ی دیگر فعالیت های پژوهشی شماست که باید در جهت ارتقا و غنی کردن کوله بار علمی خود تلاش کنید. توصیه ما به شما این است که غنای کوله بار پژوهشی خود را به مشاوران مرکز بسپارید. پذیرش در مقطع دکتری بیش از همه، فعالیت های پژوهشی پر بار می طلبد. مطلب ما به ارائه اطلاعات مختصر و مفید در مورد شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ، زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و جزئیات شهریه پذیرفته شدگان دوره دکتری می پردازد.  

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد. کلیه ی کسانی که متقاضی ورود به دوره ی دکتری هستند، می بایست بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد و دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 اقدام نمایند. بدون دردسرهای کنکور و محدودیت های آزمون در مقطع دکتری آزاد ادامه تحصیل دهید و اهداف تحصیلی و شغلی و علمی خود را بدون وقفه دنبال کنید.  

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

تمامی کسانی که جزو دانشجویان برتر و استعداد درخشان هستند، در صورتی که رشته پزشکی و دامپزشکی باشند باید معدل 17 رشته های علوم انسانی 18.5 و رشته های دیگر باید معدل 17.5 را احراز کرده باشند. از دیگر شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور آزاد می توان به 1- هماهنگ و متجانس بودن رشته مقطع ارشد با رشته مورد تقاضا دکتری و 2- نمره پایان نامه 18.5 اشاره نمود. رزومه پژوهشی پربارتر، امتیاز بالاتر در پذیرش بدون کنکور دکتری آزاد دارد.

زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد روزمه متقاضیان ورود به دکتری بدون کنکور را مورد بررسی قرار می دهد و کسانی که شرایط مورد نیاز را احراز نمایند در اواخر شهریورماه می توانند به مراکزی که پذیرش شده اند مراجعه کنند. پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون آزاد 98 به عنوان ورودیان مهرماه وارد دانشگاه های مورد پذیرش می شوند و به ادامه تحصیل می پردازند.

جزئیات شهریه پذیرفته شدگان دوره دکتری

جزئیات شهریه پذیرفته شدگان دوره دکتری مربوط به شهریه ثابت و متغیر است و در هر ترم تحصیلی می بایست دانشجویان مبالغ درج شده در سایت دانشکده خود را پرداخت نمایند. هزینه و شهریه پذیرفته شدگان دوره دکتری 98 با توجه به رشته و دوره هایی که باید بگذرانند و نیز تعداد واحدهای آموزشی متغیر است و هر رشته ی تحصیلی در دوره ی دکتری علاوه بر هزینه های متغیر، هزینه پایه دارد که ثابت می باشد. دانشجویان ورودی جدید علاوه بر هزینه ثابت و متغیر باید مبلغ یکصدهزار تومان برای خدمات آموزشی نیز پرداخت کنند.
در این مقاله به بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون آزاد بزنید. 
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *