کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان

دانشگاه گلستان از جمله دانشگاه های دولتی در شهر گرگان از توابع استان گلستان به شمار می رود. دانشگاهی که از چهار دانشکده مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی علی آباد، فنی و مهندسی گرگان و علوم پایه تشکیل شده است و در حدود 160 نفر هیئت علمی در آن دیده می شود. باید به عرض برسانیم که در حال حاضر بیشتر از 4000 نفر دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گلستان مشغول به ادامه تحصیل هستند. دانشگاه گلستان در سال 1387 هجری شمسی به روی عاشقان علم و دانش گشوده شد.


 این مرکز دانشگاهی برای سال تحصیلی 99-98 از بین کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. به همین جهت موضوع مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان به دست آورید. پیشنهاد می کنیم مقاله ارشد بدون کنکور را بخوانید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان

هر یک از متقاضیان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان در صورت داشتن شرایطی چند امکان و فرصت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان را پیدا می کنند. در زیر به شماری از شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان برای شما عزیزان می پردازیم.

  • رتبه اول الی پانزدهم مرحله نهایی انواع المپیادهای علمی- دانشجویی جهت ادامه تحصیل در رشته برگزیده شده.
  • کلیه دانشجویان نمونه کشوری که در ردیف 15 درصد برتر هم رشته ورودی های خود قرار دارند.
  • کلیه رتبه های اول تا سوم نهایی انواع جشنواره های بین المللی فارابی، رازی، جوان خوارزمی و خوارزمی با معرفی دبیرخانه جشنواره و مشارکت حداقلی 35 درصد.

همچنین می‌توانید مقاله ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی را مطالعه نمایید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان

ثبت نام هر فرد متقاضی در دوره بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان منوط به آماده کردن و ارائه چند مدرک مهم است. در زیر این مدارک لازم را خدمت شما عنوان می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در رابطه با مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ریز نمره های مقطع کارشناسی برای فرد متقاضی ثبت نام بدن کنکور ارشد دانشگاه گلستان
  • ارائه تصویر شناسنامه شخص متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان
  • تحویل تصویر کارت ملی فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان
  • کامل کردن معرفی نامه استفاده از تسهیلات آیین نامه استعدادهای درخشان و همین طور فرم درخواست افراد مایل به پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گستان در سال 98 تا پایان دهه دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های ارشد بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان

هر فرد داوطلب تا پیش از اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان لزوماً باید رشته های ارائه شده در این دوره را بشناسد. در صورتی که از متقاضیان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان هستید برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه گلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *