ارشد بدون آزمون

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان






ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان

دانشگاه کاشان از جمله بهترین دانشگاه های ایران و در واقع نخستین و بزرگ ترین دانشگاه شهر کاشان محسوب می شود. این دانشگاه بزرگ در سال 1352 هجری شمسی به روی دانشجویان و اهالی درس و کتاب گشوده شد. باید اشاره کنیم که دانشگاه کاشان جزء 20 دانشگاه برتر در ایران قرار دارد و رتبه نهم را در میان این دانشگاه ها به خود اختصاص داده است. این دانشگاه، از میان متقاضیان و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون دوره ارشد برای سال تحصیلی 99-98 اقدام به جذب و گزینش دانشجو به صورت بدون آزمون می کند. از این رو این مقاله را به بحث راجع به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان به دست آورید.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ارشد بدون کنکور روی لینک آن کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان

پذیرش داوطلبان و متقاضیان در بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان مرهون داشتن شرایط و ضوابطی است. در زیر شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان را خدمت شما دوستان عنوان می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • کلیه افراد برگزیده و کسانی که جزء رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی و دانشجویی هستند، البته با ارائه معرفی نامه ای از دبیرخانه المپیاد
  • دانش آموختگان و دانشجویان دوره های تحصیلی شبانه و روزانه به کارشناسی پیوسته که بعد از سه سال یا 6 نیمسال تحصیلی و با سپری کردن حداقل سه چهارم از واحدهای درسی دانشگاهی از نظر میانگین کل در ردیف پانزده درصد برتر کلیه دانشجویان هم ورودی و هم رشته خود قرار داشته باشند و تا تاریخ 31 شهریور سال 98 و حداکثر تا مدت هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شود.

همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر را مطالعه نمایید

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان

تمامی داوطلبان می باید بعد از مطالعه ابلاغیه فراخوان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان و تهیه تمامی مدارک الکترونیکی مورد نظر با مراجعه به آدرس اینترنتی https://register.kashanu.ac.ir بعد از پرداخت هزینه ثبت نام اقدام به ارسال و بارگزاری مدارک ثبت نام نمایند و سپس کد رهگیری داده شده توسط سیستم را جهت پیگیریهای بعدی با دقت نگهداری و در جایی یادداشت کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان در سال تحصیلی 98 از سوم اردیبهشت آغاز شده است و تا دوازدهم همین ماه ادامه دارد.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان در گرو تهیه مدارک الکترونیکی مورد نیاز جهت ثبت نام است. در زیر شماری از این مدارک را خدمت شما دوستان عزیز بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه تصویر کارت ملی فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان با فرمت jpg
  • ارائه تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی حداقل تا اتمام نیمسال ششم با فرمت jpg

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان

دانشگاه کاشان در 81 رشته دانشگاهی دانشجویانی را به صورت بدون آزمون ارشد دانشگاه کاشان پذیرش می کند. برای اطلاع از لیست رشته های معرفی شده با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *