تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق






تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق

دانشگاه علمی کاربردی بهترین انتخاب برای داوطلبانی است که قصد دارد مهارت لازم را در رشته های مورد نظر کسب کنند و از سوی دیگر بهتر انتخاب برای داوطلبان شاغل است ، به این خاطر که می توانند از سهمیه شاغل بودن استفاده کنند.کلاس های ارائه شده برای شاغلان بعد از ساعات اداری و حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه است.

یکی از راه های ورود به دانشگاه علمی کاربردی برای افرادی که از ثبت نام اصلی جامانده اند ، تکمیل ظرفیت است که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

رشته برق از جمله رشته های پرطرفدار گروه مهندسی است که داوطلبان زیادی را به سوی خود کشانده است به همین خاطر لازم می دانیم در مقاله ی پیش رو راجع به جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق صحبت کنیم، همراه ما باشید.

تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق

دانشگاه علمی کاربردی در سال دو بار اقدام به جذب دانشجو می کند اما فقط یک مرحله از آن تکمیل ظرفیت دارد، داوطلبان می توانند در نیمسال اول که از ثبت نام جا مانده اند، در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

تکمیل ظرفیت به منظور پر کردن تعداد ظرفیت هایی که برای رشته برق در نظر گرفته شده است ، انجام می شود. بنابراین مدرک پایان تحصیلی داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه شده اند هیچ تفاوتی با داوطلبانی که در ثبت نام اصلی وارد شده اند نیست.

پذیرش در این مرحله بسیار ساده است و تنها وجود ظرفیت خالی ، پذیرش شما را ممکن می کند. بنابراین بهتر است هر چه سریع تر در رشته و مرکز مورد نظر ثبت نام کنید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق

داوطلبانی که تمایل به ثبت نام ظرفیت کاردانی علمی کاربردی دارند ، در هفته اول آبان و بعد از مشخص شدن تعداد ظرفیت های باقیمانده انجام می شود.

برای ثبت نام این مرحله لازم است ابتدا کارت اعتباری تهیه کنید و بعد به وسیله ی لینک جست و جو رشته و مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد به واحد مورد نظر مراجعه و ثبت نام حضوری را انجام دهید.

مدارک ثبت نام در این مرحله شامل: عکس( شش قطعه) ، کارت ملی به همراه کپی، شناسنامه به همراه کپی، مدرک دیپلم و تصویر فیش پرداختی برای تهیه کارت اعتباری است.

شرایط پذیرش تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق

در محله تکمیل ظرفیت هم باید شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کاردانی علمی کاربردی را داشت، از جمله این شرایط برخورداری از شرایط عمومی است مانند اعتقاد به دین اسلام، عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم احراز عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران، از دیگر شرایطی که داوطلبان باید در نظر داشته باشند، داشتن مدرک دیپلم مورد تأیید وزارت علوم است. داوطلبان مرد باید بر نداشتن منع تحصیلی از جانب نظام وظیفه توجه کنند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق مقاله ی کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در خصوص تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برق دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *