آیدانیتو > تکمیل ظرفیت روزانه هنر
تکمیل ظرفیت هنر سراسری روزانه

تکمیل ظرفیت روزانه هنر






تکمیل ظرفیت روزانه هنر

گروه هنر یکی از گروه های آموزشی کنکور سراسری است که برای برخی از رشته ها دارای آزمون عملی نیز می باشد و این خود قبولی در رشته های هنر را سخت تر می کند. بعد از اعلام نتایج برخی از داوطلبین در رشته مورد نظر خود قبول نشده اند و یا کلاً موفق به اخذ پذیرش نشده اند. اگر شما هم جزء این گروه از داوطلبین هستید، بهتر است ناامید نباشید، زیرا همچنان روزنه امیدی برای قبولی در رشته مورد نظرتان وجود دارد و آن هم تکمیل ظرفیت روزانه هنر است. البته مرحله تکمیل ظرفیت تمامی دوره ها را در بر می گیرد، اما در این مقاله ما نگاه ویژه ای به تکمیل ظرفیت روزانه هنر داریم.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه هنر

برای شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه هنر، شما باید از داوطلبین کنکور سراسری هنر باشید و کارنامه اولیه برای شما صادر شده باشد. این که صدور کارنامه اولیه یکی از شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه هنر است، به این معنی است که شما باید در آزمون سراسری هنر شرکت کرده باشید و جزء غایبان قرار نگرفته باشید. دقت کنید این که در قبولی شهریور ماه در رشته محلی پذیرفته شده اید، مانعی برای شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه هنر نیست، اما باید توجه داشته باشید در صورت قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت روزانه هنر، مایل به ثبت نام و تحصیل نباشید، یکسال از شرکت و انتخاب دوره روزانه در کنکور سراسری محروم می شوید. حال با در نظر گرفتن موارد فوق به ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت روزانه هنر بپردازید.

زمان شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه هنر

تکمیل ظرفیت روزانه هنر، همراه با سایر دوره ها و گروه ها آغاز می شود. زمان شروع تکمیل ظرفیت روزانه هنر ، نیمه دوم آبان ماه لغایت هفته اول آذرماه است. زمان دقیق شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت روزانه هنر توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد. شما می توانید با تماس با مشاوران آیدانیتو از زمان دقیق شروع مرحله تکمیل ظرفیت باخبر شوید.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه هنر

برای شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه هنر، بعد از آغاز زمان ثبت نام در تکمیل ظرفیت روزانه هنر ، بایستی به سایت سنجش بروید و تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن رمز عبور وارد صفحه خود شوید. حال می توانید به انتخاب رشته بپردازید. شما می توانید 50 کد رشته محل را انتخاب کنید. دقت کنید که کد رشته محل های انتخابی شما باید در دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت ارائه شده باشد.

برای اولویت بندی انتخاب های خود، تمام نکات انتخاب رشته را در نظر بگیرید. یکی از نکات مهم در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت روزانه هنر توجه به داشتن علاقه است. بهتر است در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت روزانه هنر خود از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید تا همانند قبولی شهریور ماه خود، از رشته محل قبول شده خود ناراضی نباشید.

رشته های تکمیل ظرفیت روزانه هنر

هر ساله بسته به ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و همچنین علاقه مندی داوطلبین کنکور و تعداد ثبت نام کنندگان، رشته ها و ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت روزانه هنر تغییر خواهد. ما در جدول زیر رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت روزانه هنر را در سال 96 آورده ایم:

باستان شناسی

ادبیات نمایشی

بازیگری

مرمت آثار تاریخی

نقاشی

مجسمه سازی

ارتباط تصویری

فرش

هنر اسلامی

کتابت و نگارگری

 

شما می توانید مقاله دفترچه تکمیل ظرفیت هنر را مطالعه کنید تا از زمان و نحوه انتشار آن مطلع شوید. مشاوران آیدانیتو آماده اند تا شما را در ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت روزانه هنر راهنمایی کنند. شما می توانید ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت روزانه هنر خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *