آیدانیتو > تکمیل ظرفیت روزانه انسانی
تکمیل ظرفیت انسانی سراسری

تکمیل ظرفیت روزانه انسانی






تکمیل ظرفیت روزانه انسانی

همچنان برای تحصیل در رشته های برتر و دانشگاه هایی با رتبه علمی بالا نیاز به قبولی از طریق کنکور و اخذ رتبه مناسب است. برخی از داوطلبین رتبه خوب و مناسبی کسب می کنند، اما به دلیل انتخاب رشته اشتباه و یا کمی بد شانسی، موفق به قبولی در رشته و محل مورد نظر خود نمی شوند. اما این گروه از داوطلبان چه باید بکنند؟ برای سال آینده آماده شوند؟! توصیه ما این است که در تکمیل ظرفیت روزانه انسانی شرکت کنید و بار دیگر تلاش کنید، اما این بار در انتخاب رشته خود دقت کنید و به درستی به انتخاب رشته بپردازید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه انسانی

شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه انسانی شرایط خاص خود را دارد. در ابتدا داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام و شرکت کرده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت روزانه انسانی نیز شرکت کنند و اگر داوطلبی در کنکور سراسری انسانی شرکت نکرده است و کارنامه اولیه برای او صادر نشده است، نمی تواند در تکمیل ظرفیت روزانه انسانی شرکت کنند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت روزانه انسانی

اگر شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه انسانی را دارا هستید، می توانید در این مرحله شرکت کنید. برای ثبت نام لازم است منتظر زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت روزانه انسانی بمانید. سپس می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید و با ورود به مرحله تکمیل ظرفیت و وارد کردن اطلاعات شخصی خود، به ثبت نام بپردازید. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت روزانه انسانی ، شما می توانید50 کد رشته را انتخاب کنید. برای انتخاب کد رشته ها باید از دفترچه تکمیل ظرفیت روزانه انسانی استفاده کنید و از میان رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت روزانه انسانی به انتخاب رشته بپردازید. برای انتخاب رشته به شما پیشنهاد می کنیم از مشاوران با تجربه کمک بگیرید تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید. به این منظور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت روزانه انسانی

تکمیل ظرفیت روزانه انسانی در صورتی ارائه خوهد شد که دانشگاهی مایل به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت باشد. این در صورتی اتفاق می افتد که تعداد افرادی که اقدام به ثبت نام کرده اند از تعداد پذیرفته شدگان کمتر باشند. احتمال می رود در سال 97 نیز تکمیل ظرفیت روزانه انسانی ارائه شود. زمان آغاز تکمیل ظرفیت روزانه انسانی در اواخر آبان و اوایل آذرماه است. اگر شما مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت روزانه انسانی هستید، از نیمه آبان منتظر آغاز تکمیل ظرفیت روزانه انسانی باشید.

کارنامه سبز کارشناسی و تکمیل ظرفیت

برای انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت روزانه انسانی باید توجه داشته باشید که نکات مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید در رشته مورد نظر خود پذیرفته شوید. از جمله این موارد انتخاب رشته متناسب با تراز و رتبه شماست، البته تمام انتخاب های شما باید بر اساس علاقه مندی شما رتبه بندی شود، پس این نکته را فراموش نکنید. به این منظور برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت روزانه انسانی می توانید از کارنامه سبز خود استفاده کنید.

کارنامه سبز به شما کمک می کند تا انتخاب رشته تکمیل ظرفیت انسانی متناسب با علایق خود داشته باشید. شما میتوانید مقاله کارنامه سبز کارشناسی را مطالعه کنید.
برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت روزانه انسانی می توانید از مشاوران آیدانیتو کمک و مشورت بگیرید. همچنین برای اطلاع از رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده تکمیل ظرفیت روزانه انسانی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *