تکمیل ظرفیت تجربی سراسری غیر انتفاعی

تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی






تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی

بعد از ثبت نام دانشگاه ها و خالی ماندن بخشی از ظرفیت های در نظر گرفته شده برای رشته های مختلف، تکمیل ظرفیت انجام می شود، و فرصتی مجدد برای داوطلبان دانشگاه ها ایجاد می شود تا مجدداً برای ورود به دانشگاه در رشته های مورد نظر امیدوار شوند. یکی از رشته هایی که هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان را به سوی خود جذب می کند رشته تجربی است که در سال 97 تعداد شرکت کنندگان گروه تجربی بیش از سایر رشته ها و دور از انتظار بود، با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان گروه علوم تجربی بسیاری از داوطلبان موفق به پذیرش در رشته های مورد نظر خود نشده اند که تکمیل ظرفیت روزنه امیدی برای آن ها خواهد بود.

با توجه به اهمیت تکمیل ظرفیت تجربی در این مقاله تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی را مورد بررسی قرار خواهیم داد، معمولاً دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی در مرحله تکمیل ظرفیت تعداد بالایی از داوطلبان را در رشته های مختلف جذب می کند، در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب خواهد کرد.

تکمیل ظرفیت تجربی مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت تجربی مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سال 97 بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیر انتفاعی در خواستی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت رشته های گروه تجربی به سازمان سنجش داشته اند که بر این اساس تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری 97 ثبت نام کرده اند و یا حتی در آزمون ثبت نام نکرده اند هم می توانند از این فرصت استفاده کنند، توجه داشته باشید برای شرکت در این مرحله نیاز است از شرایط لازم برخوردار باشید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی

تمامی متقاضیان و داوطلبان ثبت نام در تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی باید حداکثر تا تاریخ 31/06/97 مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم ( دوره چهارساله، یا پیش دانشگاهی و یا کاردانی ( فوق دیپلم ) را کسب کرده باشند.

از دیگر شرایط مهم در این مرحله که داوطلبان مرد باید به آن توجه کنند نداشتن منع تحصیلی از نظر نظام وظیفه است.

زمان تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی از هفتم مهر ماه 1397 آغاز شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه ها و مؤسسات مورد نظر و یا سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام دهند اما برای کسب اطلاع بیشتر از مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا در انتخاب رشته و کد محل عجولانه عمل نکنید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی

داوطلبان عزیز برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی 97 همان طور که گفته شد باید به مؤسسه آموزش عالی مورد نظر مراجعه کنند و مدارک ثبت نام را که شامل گواهی مدرک تحصیلی دیپلم ( اصل و کپی )، مدرک پیش دانشگاهی، مدارک شناسایی، مدرک نظام وظیفه و عکس و…. است را همراه خود داشته باشند.

برای اطلاع از رشته های تحصیلی و مؤسسات پذیرنده تکمیل ظرفیت تجربی انتفاعی می توانند به لینک جستجوی مؤسسه و کد رشته ای که در سازمان سنجش درج شده است مراجعه کنند و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مورد نظر از آن مطلع شوند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی مقاله ی ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 97 را مورد بررسی قرار دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر از مدارک ثبت نام، زمان ثبت نام، شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی غیرانتفاعی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *