تکمیل ظرفیت

تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری





 


تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری

رشته حقوق از بهترین و شناخته شدن ترین رشته های گروه علوم انسانی بوده که استقبال زیادی از تحصیل در آن در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می شود. بسیاری از دانشگاه های سطح کشور از جمله دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی، مجازی و پردیس خود گردان هم از طریق بدون آزمون و هم با آزمون اقدام به گزینش و جذب دانشجو می نمایند و چه بسیار افرادی که دوره تحصیلات تکمیلی خود را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این رشته می گذرانند. آگاهی از علومی چون روان شناسی و جامعه شناسی، از جمله توانمندی های مهم یک حقوق دان بوده که در صورت عدم وجود، تحصیل و اشتغال در این زمینه محال به نظر می رسد. در این مقاله، بحث تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری را مطرح می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا به اطلاعات لازم و مورد نیاز خود در ارتباط با تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری دست یابید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری

هر کدام از متقاضیان شرکت در طرح تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری با در نظر گرفتن مواردی همچون هدف از ادامه تحصیل، حرفه مورد نظر در آینده و علایق شخصی خود، امکان انتخاب 100 رشته محل را در تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و 20 رشته را در تکمیل ظرفیت ارشد سراسری دارند. در حقیقت، در صورت عدم قبولی در انتخاب رشته ارشد سراسری و آزاد در رشته حقوق می توانید از فرصت استثنایی تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری بهره ببرید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری

باید بگوییم که ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد سه هفته الی یک ماه پس از اطلاع داوطلبان از نتایج نهایی آزمون ارشد سراسری شروع می شود. از آن جایی که مهلتی چند روزه برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد حقوق سراسری پیش بینی شده است، نباید فرصت را هدر دهید. اما در مورد تاریخ تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد باید گفت که در اوایل مهر 97 باید در انتظار اعلام زمان ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد بود.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری

از جمله مهم ترین شروط برای ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری ثبت نام و حضور در دو کنکور آزاد و سراسری کارشناسی ارشد بوده که در نهایت منجر به صدور کارنامه برای فرد داوطلب می شود.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد حقوق دانشگاه سراسری به صورت کاملاً آنلاین و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد. بدین گونه که علاقه مندان ثبت نام در این دوره، پس از دانلود و مطالعه جزء به جزء دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد حقوق سراسری بدون این که مجبور به پرداخت مبلغی برای خرید کارت اعتباری باشند، امکان انتخاب 20 کد رشته محل را در تکمیل ظرفیت ارشد حقوق سراسری دارند. در مورد تکمیل ظرفیت ارشد حقوق دانشگاه آزاد باید گفت که ثبت نام در این مرحله به همان شکل اینترنتی و با گزینش 100 رشته محل و البته بر طبق علاقه فرد انجام می شود. دقت کنید که جهت الویت بندی رشته های انتخابی به مواردی همچون بازار کار، آینده شغلی، فاصله تا محل تحصیل و علاقه توجه کنید.                                                                                                                                          

 در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد بزنید.

 پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت ارشد حقوق آزاد و سراسری با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *