آیدانیتو > برنامه ریزی ارشد هوا فضا
برنامه ریزی مهندسی هوافضا

برنامه ریزی ارشد هوا فضا






برنامه ریزی ارشد هوا فضا

جهت ورود به مقطع ارشد لزوماٌ باید در کنکور مربوطه شرکت کرد. اما پیش از برداشتن قدم اول جهت مطالعه برای این آزمون مهم و سرنوشت ساز باید مقدمات لازم را فراهم کرد. از جمله مهم ترین مقدمات می توان به برنامه ریزی اشاره کرد. تنها به کمک برنامه ریزی است که می توان به هدف اصلی یعنی قبولی در کنکور کارشناسی ارشد امیدوار بود. از جمله رشته های محبوب داوطلبان جهت تحصیل در مقطع ارشد رشته هوافضا است. رشته ای که برای قبولی در مقطع کارشناسی ارشد آن به برنامه ریزی ارشد هوافضا نیاز دارید دقت داشته باشید که پیش از شروع برنامه ریزی ارشد هوافضا باید اقدام به انتخاب گرایش مورد نظر خود نمایید و سپس متناسب با کد ضریب گرایش انتخابی خود به برنامه ریزی ارشد هوافضا بپردازید.

برنامه ریزی کارشناسی ارشد هوافضا

همان گونه که در بالا ذکر کردیم پیش از شروع برنامه ریزی ارشد هوافضا ملزم به انجام چند کار از جمله تعیین گرایش مورد نظر هستید. در زیر به ذکر گرایش های این رشته تحصیلی می پردازیم.

ردیف

گرایش های ارشد رشته هوافضا

1

صلاحیت های پروازی

2

مهندسی فضایی

3

آیرودینامیک

4

سازه های هوایی

5

دینامیک پرواز و کنترل

6

جلوبرندگی

 

پس از انتخاب گرایش مورد علاقه باید برنامه روزانه خود را بررسی کنید. تلاش کنید تا با در نظر گرفتن همه موارد و ساعات خالی روز اوقات مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنید. اکنون نیاز است تا برای خود هدف گذاری کنید و بدین وسیله رؤیای ذهنی خود را تبدیل به واقعیت نمایید. نکته مورد توجه دیگر انتخاب منابع مناسب جهت مطالعه است که همواره باید مد نظر داشته باشید.

جدول برنامه ریزی کنکور ارشد

استفاده از جدول برنامه ریزی بهترین کار جهت برنامه ریزی ارشد هوافضا است. این جدول، به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و بتوانید ساعات خود را در طول روز جهت  انجام مطالعه و همین طور استراحت تقسیم بندی کنید.

منابع کنکور ارشد هوافضا

منابع کنکور ارشد هوافضا شامل تعداد زیادی از کتب می شوند. از میان این منابع می توان به کتاب های دینامیک، ارتعاشات مکانیکی، مقاومت مصالح آئرودینامیک، ارتعاشات، تحلیل سازه ها، معادلات دیفرانسیل و ترمودینامیک نوشته ورن وایلن اشاره کرد. منابع ذکر شده از جمله بهترین و معتبرترین منابع کنکور ارشد هوا فضا هستند.

رتبه های قبولی ارشد هوا فضا 97

در آخرین بخش از این مقاله به ذکر رتبه های قبولی دانشگاه های روزانه و شبانه در مقطع ارشد هوا فضا 97 برای شما می پردازیم.

رتبه قبولی

گرایش

مقطع

دانشگاه

997

سازه

روزانه

صنعتی شاهرود

658

فناوری ماهواره

شبانه

امیرکبیر

612

سازه

شبانه

خواجه نصیر

604

فضایی

شبانه

بهشتی

325

فناوری ماهواره

روزانه

علوم فنون تهران

321

سازه

روزانه

علم و صنعت

در این مقاله به تحلیل و بررسی برنامه ریزی ارشد هوافضا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله منابع ارشد هوافضا بزنید.

اگر سوالی در زمینه برنامه ریزی ارشد هوافضا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *