بدون کنکور

بدون کنکور دانشگاه رودهن





بدون کنکور دانشگاه رودهن

پذیرش بدون کنکور آزاد دیگر یک پذیرش معمول محسوب می شود و تمامی واحد های دانشگاه آزاد بدون کنکور دانشجوی می پذیرند. واحد رودهن یکی از واحدهای مطرح دانشگاه آزاد است که پذیرش بدون کنکور نیز دارد. پذیرش بدون کنکور دانشگاه رودهن برای مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته امکان پذیر است.

سوالی که شاید برای شما پیش بیاید این است که بدون کنکور دانشگاه رودهن شامل چه رشته هایی است؟ و یا نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه رودهن چگونه است؟ ارزش مدرک بدون کنکور دانشگاه رودهن با مدرک با کنکور یکسان است؟ برای اطلاع از پاسخ این سوالات می توانید پیشنهاد می کنیم با ما در مقاله حاضر با عنوان بدون کنکور دانشگاه رودهن همراه باشید.

دانشگاه آزاد رودهن

دانشگاه آزاد رودهن یکی از اولین دانشگاه های آزاد ایران است که در سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده است. در واقع تاسیس دانشگاه آزاد رودهن تاثیر زیادی برگسترش رودهن نیز داشته است. این مرکز آموزشی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرنده دانشجو می باشد. مقاطع بدون کنکور دانشگاه رودهن، شامل دو مقطع کاردانی و کارشناسی است.

دانشگاه آزاد رودهن دارای یک کتابخانه مجهز نیز می باشد که شامل بیش از 11500 عنوان و 900 مقاله است، همچنین این دانشگاه در بیش از 30 همایش بین المللی شرکت کرده است.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد رودهن

پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه رودهن در مهرماه و بهمن ماه انجام می شود. برای تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه رودهن ابتدا لازم است رشته مورد نظر خود را از بین رشته های ارایه شده بدون کنکور دانشگاه رودهن انتخاب کنید. سپس مراحل ثبت نام را انجام دهید. در ادامهچ رشته های بدون کنکور دانشگاه رودهن را معرفی می کنیم.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه رودهن

دانشگاه آزاد رودهن در برخی از رشته ها پذیرش بدون کنکور نیز دارد، در جدول زیر رشته های بدون کنکور دانشگاه رودهن برای مقاطع مختلف آورده ایم.

مقاطع

عنوان رشته

کاردانی پیوسته

حسابداری-ساختمان-کارهای عمومی ساختمان-نقشه کشی معماری-معماری مکانیک خودرو-نرم افزار کامپیوتر-امور زراعی و باغی-تکنولوژی تولیدات زراعی-تکنولوژی تولیدات باغی-گرافیک

کاردانی ناپیوسته

آمورش زبان انگلیسی-تربیت معلم قرآن کریم-آموزش و پرورش ابتدایی-حسابداری-آمار-علم اطلاعات و دانش روان شناسی-معلم آموزش ریاضی-کارهای عمومی ساختمان-عمران-نرم افزار کامپیوتر-تکنولوژی محیط زیست-تکنولوژی تولیدات گیاهی-معماری

کارشناسی پیوسته

زبان وادبیات فارسی-آموزش زبان انگلیسی-فقه و حقوق اسلامی-اقتصاد-حسابداری-علوم ورزشی-مشاوره-علم اطلاعات و دانش شناسی-ریاضیات و کاربردها-شیمی کاربردی- آمار-مهندسی برق-مهندسی مواد و متالوژی ها-مهندسی کامپیوتر-مکانیک میر سیستم-مکانیزاسیون کشاورزی-شهرسازی-معماری داخلی-علوم مهندسی صنایع غذایی

کارشناسی ناپیوسته

علوم آزمایشگاهی دامپزشکی-آزمون زبان مترجمی زبان انگلیسی-حسابداری-آمار- نرم افزار کامپیوتر-متالوژی-برق- قدرت تولیدات گیاهی-مهندسی منابع طبیعی-مهندسی اجرایی عمومی

 

شما می توانید تمام سوالات خود را از مشاوران آیدانیتو بپرسید و یا  جهت انتخاب رشته با آن ها مشورت کنید تا بهترین رشته بدون کنکور دانشگاه رودهن را متناسب با علاقه و ویژگی های فردی خود انتخاب کنید.

 پیشنهاد میکنیم مقاله آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را نیز مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *