بدون کنکور

بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

در سال های اخیر دانشگاه آزاد دانشجویان زیادی را بدون کنکور در دانشگاه آزاد مشهد پذیرفته است و همچنان افراد زیادی علاقه مند به تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد هستند.

داوطلبین شهر مشهد و شهرهای اطراف آن که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد را دارند، می توانند با مطالعه این مقاله با نحوه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور آشنا شوند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

برخی از رشته های دانشگاه مشهد دارای پذیرش بدون کنکور نیز می باشد. مقاطع بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد شامل کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته است. شما با توجه به شرایط خود می توانید در یکی از مقاطع در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد به تحصیل بپردازید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد به شرح زیر است:

مقاطععنوان رشته
کاردانی ناپیوستهآموزشی زبان و ادبیات فارسی -مترجمی زبان انگلیسی-آموزش و پرورش ابتدایی-حسابداری-تربیت بدنی در گرایش های مربی گری پایه آمادگی جسمانی-مربیگری ورزشی سالمندان-مربیگری پایه والیبال-مربی گری پایه فوتبال-مربی گری پایه شنا-تربیت معلم آموزش علوم تجربی-کارهای عمومی ساختمان-نرم افزار کامپیوتر- تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی معطر-تکنولوژی محیط زیست
کارشناسی ناپیوستهآموزش زبان انگلیسی-آموزش دینی و عربی-آموزش و پرورش ابتدایی-حسابداری-آموزش ریاضی-آموزش علوم تجربی-تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی-کارشناسی حرفه ای تغذیه ورزشی-آمار- مهندسی تکنولوژی- نرم افزار کامپیوتر-مهندسی فناوری مکانیک-تاسیسات حرارتی برودتی-مهندسی فناوری متالوژی-ذوب فلزات-مهندسی تکنولوژی برق و….
کاردانی پیوستهمربی بهداشت مدارس-تربیت بدنی -نقشه کشی معماری-تاسیسات-ساخت و تولید-قالبسازی-ساخت وتولید- ماشین افزار-صنایع فلزی -متالوژی-ریخته گری -نرم افزار کامپیوتر
کارشناسی پیوستهزبان و ادابیات عربی -زبان و ادبیات فرانسه-فقه و مبانی حقوق اسلامی-تاریخ و تمدن ملل اسلامی-مطالعات خانواده- مدیریت بازرگانی-مدیریت صنعتی-مدیریت مالی-جغرافیا- علوم سیاسی-علوم کامپیوتر- مهندسی شهرسازی

 

بایستی در هنگام انتخاب رشته و واحد دانشگاهی دقت کافی داشته باشید، زیرا امکان گرفتن انتقالی ها و جابجایی وجود ندارد. جالب است بدانید که بیش از 90% رشته های واحد مشهد پذیرش بدون کنکور دارد. برای اطلاع از سایر رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد، می توانید دفترچه راهنما را مطالعه نموده و یا با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

در دو نیمسال اول و دوم پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد صورت می پذیرد. برای ثبت نام، در ابتدا لازم است رشته و مقطع مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده و ثبت نام و انتخاب رشته دوره مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از پرداخت وجه ثبت (خریدکارت اعتباری) می توانید به انتخاب رشته بپردازید.

برای ثبت نام در مقطع کاردانی باید مدرک دیپلم خود را دریافت کرده باشید و یا نهایتاً تا آخر شهریور، کسب کنید. برای مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دارا بودن مدرک فوق دیپلم الزامی است.

برای انتخاب رشته علاقه مندی خود را در نظر بگیرید. همچنین شما می توانید با مشاوران آیدانیتو مشورت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

برخی از داوطلبین درباره اعتبار مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد نگران هستند و این سوال برایشان پیش می آید که آیا مدرک بدون کنکور با کنکور از نظر اعتبار تفاوتی دارند؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. ارزش اعتبار مدارک بدون کنکور به مانند اعتبار مدرک با کنکور هست و هیچ تفاوتی با هم ندارند.

 مشاوران آیدانیتو آماده اند تا به تمام سوالات شما در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد پاسخ دهند کافی است با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم مقاله آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را نیز نگاهی بیندازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *