آیدانیتو > بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز
کارشناسی بدون کنکور آزاد

بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز





 

بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نخستین واحد دانشگاهی تاسیس شده در سطح شهرستان های ایران بوده که به نوبه خود یکی از سطح بالاترین و بهترین دانشگاه های آزاد کشور به شمار می رود. این دانشگاه جامع در تاریخ 23 آبان سال 1361 هجری شمسی احداث و با گزینش 150 نفر دانشجو در رشته های عمران، فیزیک و ریاضی درب های خود را به روی دانشجویان در رشته های مختلف تحصیلی گشود. جالب است بدانید که دانشگاه آزاد تبریز در بین دانشگاه های آزاد سرتاسر ایران رتبه چهارم را دارد. این مرکز مهم آموزشی به عنوان قطب علمی شمال غربی و در ردیف دانشگاه های جامع شناخته می شود. با وجود 237 رشته تحصیلی و 11 دانشکده، گنجاندن آن در میان واحد دانشگاهی درجه اول و عالی در ایران دور از ذهن نیست. کسب رتبه دوم در مسابقات جهانی مکعب بتنی کشور آمریکا به اخذ نشان طلا در مسابقه های بین المللی سوئیس و سایر موارد دیگر را می توان از افتخارات بی نظیر و قابل تحسین این دانشگاه در نظر گرفت. از جمله مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز می توان به دو مقطع کارشناسی و کاردانی ( ناپیوسته و پیوسته) اشاره کرد.

باید بگوییم که همانند سایر دانشگاه های آزاد موجود در ایران پذیرش دانشجو در این دانشگاه و در این مقاطع یاد شده بر طبق سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون است.

در این مقاله، بحث بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز را مطرح می کنیم. پس همراه ما باشید تا به اطلاعات مفیدی در زمینه بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز دستیابی پیدا کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز

باید بدانید که در یکی از دو مرحله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز می توانید ثبت نام خود را انجام داده و با قبولی در آن به عنوان دانشجوی بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز شناخته شوید. ثبت نام اولین دوره در مرداد ماه آغاز شده و مرحله دوم در آخرین روزهای ماه آذر انجام می گیرد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز

گفتنی است که عملیات ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز به شکل اینترنتی و در سایت شناخته شده و معتبر دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

ورود به صفحه انتخاب رشته، مشروط به خرید کارت اعتباری 40 هزار تومانی بوده که پس از آن تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز مراحل بعدی ثبت نام را شامل می شود. راجع به انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز باید خاطر نشان کرد که داوطلبان می توانند به تعداد 20 کد رشته محل را انتخاب کنند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز

اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل به صورت بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز گرفته اید، بایستی به منظور ثبت نام از مدارک مورد نیاز، آگاهی کامل داشته باشید. با توجه به بروزرسانی مدارک در هر سال، پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از کلیه مدارک مورد نیاز به منظور ثبت نام و یا یافتن پاسخ برای تمامی سوال هایتان در زمینه بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز

در این رابطه باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که در دست داشتن مدارک معتبر دیپلم و همینطور پیش دانشگاهی جهت اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد واحد تبریز الزامی است. پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی این دانشگاه نیز نیاز مبرمی به مدرک کاردانی یا فوق دیپلم دارد. علاوه بر این پذیرش داوطلبان آقا نیز مشروط به عدم وجود مشکل در وضعیت نظام وظیفه فرد است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر، سری هم به مقاله بدون کنکور دانشگاه آزاد  97 بزنید.

 

اگر سوالی در زمینه بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز دارید، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *