آیدانیتو > انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 98

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99

رشته میکروبیولوژي به عنوان یکی از زیرشاخه های گروه علوم تجربی طرفداران پروپاقرص بسیاری در بین داوطلبان ورود به دانشگاه ها دارد. در حقیقت، علاقه بسیاری از افراد به این رشته تحصیلی، میکروبیولوژی را جزء انتخاب های اول آن ها در زمان انتخاب رشته قرار داده و امید به قبولی در آن را دارند. هدف از نگارش این مقاله، بیان نکات لازم در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی99 است. علاوه بر مطلب انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99 توضیحات و تعریفی کوتاه نیز از رشته میکروبیولوژی نیز در این مقاله قابل مشاهده است.

تعریفی مختصر از رشته میکروبیولوژی

رشته محبوب میکروبیولوژی را می توان اساس رشته های دانشگاهی همچون بیوشیمی، بیوتکنولوژی، ژنتیک و پزشکی دانست. تشخیص بیماری های مختلف از جمله اصلی ترین وظایف دانش آموختگان این رشته پس از وود به بازار کار و در پیش گرفتن شغل است. تحلیل موضوعات پیرامون جانداران ریز و میکروسکوپی و شناخت آن ها را می توان از اهداف اساسی ورود این رشته به دانشگاه های سرتاسر ایران در نظر گرفت. دانش میکروبیولوژی در جایگاه مادر علوم سلولی مولکولی قرار داشته و از سه گرایش مختلف به نام های میکروبیولوژی پزشکی، میکروبیولوژی صنعتی و میکروبیولوژی غذایی تشکیل یافته است. جهت اطلاع شما دوستان باید گفت که دانش آموختگان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی میکروبیولوژی، می توانند در آزمایشگاه های مختلف در سراسر کشور از جمله آزمایشگاه های پاتولوژی و یا میکروب شناسی استخدام شوند. علاوه بر این، امکان فعالیت این عزیزان در مراکز تهیه واکسن و کلیه کارخانه های تولید کننده اسید بوتریک و استیک نیز وجود دارد.

شروط ضروری ثبت نام در دوره بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99

جهت آگاهی شما دوستان گرامی و عزیز باید بگوییم که از جمله موارد ضروری برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99 اتمام دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی و تحصیل در رشته میکروبیولوژی شرکت کنند، به هیچ وجه نگران نباشید. با شرکت در دوره کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99 این موضوع قابل جبران است.

تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کارشناسی میکروبیولوژی در دانشگاه پیام نور

قابل توجه شما داوطلبان گرامی که انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99 از نیمه دوم مرداد آغاز و تا پایان اواخر مرداد ادامه دارد. جذب دانشجویان در این رشته تحصیلی در دو ماه مهر و بهمن انجام می پذیرد.

نکاتی پیرامون تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

به اطلاع می رسانیم که سایت سازمان سنجش در حدود یک ماه را یعنی از اواخر مهر الی اواخر آبان 99 را جهت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های مختلف بدون کنکور این دانشگاه من جمله رشته میکروبیولوژی تعیین کرده است. دقت کنید که دارا بودن مدارکی همچون ارائه  فتوکپی از تمامی صفحات شناسنامه فرد متقاضای، گواهی نامه پیش دانشگاهی و دیپلم و رسید لیست تأییدیه آن ها، تهیه فتوکپی از کارت ملی، مدارک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه و سربازی جنس ذکور، 6 قطعه عکس در اندازه 3×4 و مدرک معتبر کاردانی مدارکی هستند که باید پیش از ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت رشته میکروبیولوژی بدون کنکور پیام نور آن ها را آماده نمایید. در این مطلب، اطلاعات لازم در رابطه با انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99 در اختیار شما دوستان گرامی قرار داده شد. در صورت تمایل، می توانید در این رابطه به مقاله کارشناسی بدون کنکور پیام نور 99 نیز مراجعه فرمایید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور در رشته میکروبیولوژی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور میکروبیولوژی 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *