انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98

در مقاله پیش رو که به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 اختصاص دارد، شرایط و نکته ها و ترفندهای مربوط به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور در این رشته پرمخاطب را بررسی خواهیم کرد تا داوطلبانی که در نظر دارند برای پذیرش در کارشناسی هوافضا بدون کنکور در دانشگاه آزاد درخواست دهند با اطلاع از تمام نکات مربوط بهترین انتخاب رشته را انجام دهند.

نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای اینکه بتوانید انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 را انجام دهید، باید جزو واجدین شرایط ثبت نام باشید. اساسا ثبت نام بدون کنکور در تمام مقاطع دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی است و بر همین مبنا دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی یا اشتغال به تحصیلی در دوره پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم چهار ساله به عنوان شرط پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تعیین شده است. فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش هم می توانند برای پذیرش کارشناسی بدون کنکور اقدام کنند به شرطی که مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته داشته باشند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی هوافضا

متولی پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد، معاونت سنجش و پذیرش این دانشگاه است و تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 از طریق وبسایت Azmoon.org که متعلق به سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد است، انجام می شود. داوطلبان واجد شرایط در زمان مقرر ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد با مراجعه به این سایت برای ثبت نام اقدام کنند. برای ثبت نام و انتخاب رشته حتما باید کارت اعتباری خریداری شود. محل خرید کارت اعتباری در سایت است. پس از خرید کارت اعتباری، اطلاعات شخصی و مدارک لازم و عکس در سایت بارگذاری شده و فرم انتخاب رشته تکمیل و رسید ثبت نام دریافت شود.

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور مهندسی هوافضا

برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 ، هر داوطلب ابتدا باید کدهای مربوط به این رشته را از دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد یادداشت کند. سپس، کد رشته ها را براساس علاقه مندی اولویت بندی کند و در انتها در فرم انتخاب رشته وارد کند. امکان ثبت حداکثر تا 20 کد رشته محل در فرم انتخاب رشته وجود دارد. داوطلبان به این نکته دقت داشته باشند که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان ویرایش فرم انتخاب رشته وجود ندارد و اگر داوطلبی بخواهد تغییری در رشته های انتخابی ایجاد کند، باید مجددا کارت اعتباری خریده و انتخاب رشته کند. در انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد، معدل ضریب تأثیر دارد؛ اگر دیپلم داوطلب مرتبط باشد به گروه آزمایشی که از آن انتخاب رشته انجام می دهد، ضریب تأثیر معدل 100% است. یعنی داوطلبی با دیپلم ریاضی که از گروه آزمایشی ریاضی رشته هوافضا را انتخاب می کند، ضریب تأثیر معدل در پذیرش او 100% است. وقتی پذیرش براساس سوابق تحصیلی است، داوطلبی که معدل بالاتری دارد شانس قبولی‌اش در رشته هوافضا از بقیه داوطلبانی که رشته مشابه را انتخاب کرده اند بیشتر است و در اولویت پذیرش در آن رشته قرار دارد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی هوافضا بدون کنکور آزاد

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد برای ورودی مهر، دهه سوم مرداد منتشر می شود و پس از آن داوطلبان تا چند روز فرصت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98 را دارند. نوبت دوم پذیرش آذر ماه است و پذیرفته شدگان بهمن ماه تحصیل را آغاز می کنند. در این مقاله، به بررسی و تحلیل انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 98  پرداختیم. پیشنهاد می کنیم که سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور آزاد 98 بزنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *